Co kupić do Max 4000

AgnieszkaG

New member
Witajcie
Bardzo proszę o pomoc w wyborze tv
Jestem kompletnie Zielona w temacie ale nie do końca ufam sprzedawcom w marketach ;-) cena to macie 4000 chociaż za tańszy się nie pogniewam😉
. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ?***20m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ?***2,5m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ?***4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ?***Raczej na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ?***Wschodnie okno z boku
7. Jaki masz obecnie telewizor ?***LCD Panasonic 9letni
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ?***Będzie oglądany głównie netflix i hbo więc żeby jakość obrazu była bdb
9. ***Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ?
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ?PC
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ?***5
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ?***
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ?***Filmy
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ?***Tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie?***20%
16.***Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ?***Wieczorem
17. Preferencje co do wielkości?***55-65"
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ?***
19.***Preferencje co do marki ?***
20.***Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ?***Nie
21.***Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ?***
4000
22. Czy będziesz zainteresowany profesjonalną kalibracją ekranu w celu wyciśnięcia maksymalnych możliwości nowego sprzętu ? Nie

AgnieszkaG

New member
Dziękuję za odpowiedź. Przyznam że sama brałam je pod uwagę. A co myślicie o Philips? Rozumiem że HBO można oglądać na Sony tylko przez przeglądarkę?

SLAV7

New member
Bez reklam
SONY 55XH9005/9096. Róznią się tylko tym, że 9005 nie ma regulowanej pozycji nóżek. W tej cenie nic lepszego nie kupisz. Zapomnij o PHILIPS-ie