Co kupić? 2-2,5k Cena/jakość

epyon

New member
Powitać
Obecny stary wysłużony TV pada, wiec trzeba się na coś nowego zdecydować. W temacie jestem zielony, wiec zwracam się o pomoc ;) Pokój dość silnie nasłoneczniony, wiec podobno lepiej LCD.

1. Odległość od ekranu: 3-3,5m do kanapy/1,5-2m do stołu(czasem też tak oglądamy)
2. Jak słońce świeci w pokoju: na kanape stojącą po skosie o telewizora. W bardziej słoneczne dni w poprzednim TV było widać pieknie kanape, meble, obrazu nie ;)
3. Jak duży jest pokój: 5x6m
4. Preferowana technologia: No idea
5. Jaki masz obecnie telewizor: Sony 25', kineskop, szczegółów brak
6. Jakie programy najczęściej oglądasz: wszystkiego po trochu. Filmy i przyrodnicze głównie. Czasem jakiś mecz
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: minimalnie częściej wieczorem/nocą
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: 2x małe lampki na tej samej ścianie co telewizor.
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny: no idea. Brak sensownego porównania.
10. Matryca błyszcząca czy matowa: z założenia matowa(#2), ale cholera wie co bardziej bedzie pasować.
11. Preferowana wielkość telewizora: nie za szeroki bo sie musi na stoliku zmieścić . Wymiary moge podać później. Stolik ~1m
12. Preferowana marka: nie mam
13. Czego nie lubisz w telewizorach: no idea
14. Jakie urządzenia będą podłączone: c+ i filmy z lapka
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: raczej c+
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: troche po skosie, zależy czy przy stole czy na kanapie. Obecny był po skosie w strone kanapy i przesuwany w zależności gdzie siedzieliśmy
17. Czy ważne jest wifi: nie specjalnie
18. Czy będziesz korzystać z widgetów: dunno
19. Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: niezbyt istotne
20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen -VOD: dunno, raczej nie
21. Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami: nie zaszkodzi, ale nie jest to jakoś mega istotne
22. Ma mieć 3D: raczej nie