Blu-ray BD-C5500 nie działa InternetTV

rafau79

New member
Witajcie,

Dziś po dłuższym czasie nieużywania odtwarzacza chciałem zobaczyć czy czegoś nie ma nowego w aplikacjach. Po wejściu do InterentTV odtwarzacz wyświetlił komunikat z błędem sieci (pomimo, że test sieci działał prawidłowo). Zresetowałem bluray do ustawień początkowcyh i teraz nie ma aplikacji, które były wcześniej zaisntalowane oraz w dalszym ciągu nie działa InternetTV.
Po przeczytaniu kilku postów na zagranicznych forach próbowałem:
- zmienić datę ręcznie
- ustawić DNS na 8.8.8.8
- reset przez przytrzymanie Stop przez 5 sek.

Odpala się i aktualizuje InterentTV (można np. wybrać kraj) i dalej nic... zostaję na ekranie, na którym można tylko powiększyć biały obrazek "+Internet
O co chodzi? Przed resetem działały aplikacje (np Ipla) a teraz nie ma nic. Samsung przestał wspierać ten model?
 
Do góry