Blokowanie panelu kontorlnego w tv (model 7603d)

pixelangel

New member
Jak w temacie , czy jest mozliwe zablokowanie bocznych klawiszy kontrolnych telewizora lcd philips (model 7603d)? robil ktos cos takiego ?
 

pixelangel

New member
Hejka, juz opisywalem pare razy ten telewizor na forum.
Fiolet raczej to nie jest ,ale matryca pod kątem traci czerń , rozjaśnia się .Ten sam efekt widać w telewizorach sharpa czy LG.
Na pytanie czy warto musisz sobie sam odpowiedzieć (ja philipsa kupilem glownie ze wzgledu na naturalne kolory ,unikatowy design, oraz ambilight + 4 lata promocyjnej gwarancji)
 

KARMELLO

New member
Philips 47pfl7603

A Moze Ktoś Wie Czy Ten Model Philipsa 47 Pfl7603 Jest Sprzedawany W Sklepach Na Terenie Krakowa.WYŁĄCZNIE TEN MODEL NIE 32,37,42 ANI SERI 9.BO SAM BYM CHCIAŁ ZOBACZYC NA WŁASNE OCZY
 
Ostatnia edycja:

pixelangel

New member
KARMELLO napisał:
A Moze Ktoś Wie Czy Ten Model Philipsa 47 Pfl7603 Jest Sprzedawany W Sklepach Na Terenie Krakowa.WYŁĄCZNIE TEN MODEL NIE 32,37,42 ANI SERI 9.BO SAM BYM CHCIAŁ ZOBACZYC NA WŁASNE OCZY
Wystarczy ze zobaczysz w media wersje nawet 42 calową (7603d) ,mają identyczną matrycę (LG/PHILIPS). Wydaje mi się że matryca w nowej serii 7603d jedzie mniej fioletem od starszych modeli (trochę to poprawili , przypomina bardziej szary kolor.
 
Ostatnia edycja:

pixelangel

New member
Co do tematu wątku "blokowania klawiszy kontrolnych z boku telewizora " , to jest to wada. Co ciekawe , wyczytałem na zachodniej stronce że dość często pojawiała się takowa wada , w modelach 7603d.
Link do treści gościa z zachodu który sie z tym namęczył

I bought this TV and I am really happy with it. However the set had a manufacturing fault, I had it replaced and the replacment TV had exactly the same fault. I contacted Philips "Consumer Care" a number of times to inform them about the manufacturing / production control issue / fault but couldn't get them to take pro-active action, they just kept referring me back to the retailer for a repair or replacement. Well, a third replacement TV again had the same fault, still Philips took no proactive action. It wasn't until I received the fourth TV that I received a fault free TV. The fault in question was that none of the buttons on the side of the TV (power on/off, Menu, Volume, ect) worked.
 
Ostatnia edycja:
Do góry