Witam.
Kilka dni temu kupiłem TV w sklepie internetowym.
Niestety od razu po podłączeniu, stwierdziłem wady.
Nie dość że mam na niebiesko świecący piksel (tylko na czarnym tle - subpiksel ?) to jeszcze matryca ma banding na całej powierzchni.
Telewizor mam zaledwie 4 dni, kupiony na zadowolenie.pl (internetowy sklep Mixelectronics) i teoretycznie mógłbym zwrócić ale podobno towar ma być nie używany i oni przyczepią się nawet do tego że zerwałem folie z ramki.
Okaże się że TV nie przyjmą i będę płacił 2x za przesyłkę
Ktoś wie jak reaguje na takie coś serwis Panasonica? Może jednak próbować wysłać do sklepu bez powodu czy może powołać się u nich na niezgodność towaru ??
Mak ktoś takie niemiłe doświadczenia z podobnymi wadami lub odsyłaniem sprzętu zakupionego przez internet ?
Kilka dni temu kupiłem TV w sklepie internetowym.
Niestety od razu po podłączeniu, stwierdziłem wady.
Nie dość że mam na niebiesko świecący piksel (tylko na czarnym tle - subpiksel ?) to jeszcze matryca ma banding na całej powierzchni.
Telewizor mam zaledwie 4 dni, kupiony na zadowolenie.pl (internetowy sklep Mixelectronics) i teoretycznie mógłbym zwrócić ale podobno towar ma być nie używany i oni przyczepią się nawet do tego że zerwałem folie z ramki.
Okaże się że TV nie przyjmą i będę płacił 2x za przesyłkę
Ktoś wie jak reaguje na takie coś serwis Panasonica? Może jednak próbować wysłać do sklepu bez powodu czy może powołać się u nich na niezgodność towaru ??
Mak ktoś takie niemiłe doświadczenia z podobnymi wadami lub odsyłaniem sprzętu zakupionego przez internet ?
Ostatnia edycja: