Android TV KD43X8305CBAEP
30 czerwca otrzymałem z Sony Store przesyłkę z TV. Przy zamówieniu internetowym na początku maja kosztował 4499 PLN z 5 letnią gwarancją.
Po kilku godzinach okazało się ze jest duży problem z instalowaniem aplikacji - nie instalowały się (oczekiwały na instalację albo znikały. wifi działało poprawnie). Problem zgłosiłem do Sony (numer zgłoszenia 12853040). Do chwili obecnej (ostatni telefon na infolinię dziś 17.06) nie otrzymałem odpowiedzi na problem. 16.06 odesłałem sprzęt do Sony w Holandii. Czekam na zwrot pieniędzy na konto.***
Ogólnie mam złe wrażenia z kontaktem z serwisem / infolinią - totalne olanie problemu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Dzwoniłem z pytaniem wielokrotnie. Problem został przekazany do "komórki wyższej" cokolwiek to oznacza.
Android w Sony TV jest moim zdaniem zupełnie niedopracowany. Wygląda jak z wersji 1.0. Nie działają aplikacje, nie można nic zainstalować. TV zawiesza się w momencie przejścia z menu Guide do opcji androida. Kilka razy pomagało wyjęcie wtyczki z gniazdka. Sam android włącza się kilkadziesiąt sekund. Czasem w menu widać słowo "telefonu" a to jest przecież TV - co może wskazywać na przeniesienie żywcem softy z Xperii. Jak na jeden z najdroższych TV na rynku to bardzo słabo. Mając w domu kamerę, ps3, telefon Z1, soundbara, itp. chciałem mieć kolejny sprzęt sony by wszystko ładnie działało... ale niestety nie tym razem.
Sam proces zamawiania był już mało komfortowy gdyż premiera opóźniła się kilka tygodni a informacje od Sony i firmy kurierskiej o planowanej dostawie były wręcz sprzeczne.
Tym samym nie polecam tego modelu. Przynajmniej na tym etapie androida SPV4KDTV15_EU-user 5.0.2 LGY75.S131 2.257 release-key.
.tk
30 czerwca otrzymałem z Sony Store przesyłkę z TV. Przy zamówieniu internetowym na początku maja kosztował 4499 PLN z 5 letnią gwarancją.
Po kilku godzinach okazało się ze jest duży problem z instalowaniem aplikacji - nie instalowały się (oczekiwały na instalację albo znikały. wifi działało poprawnie). Problem zgłosiłem do Sony (numer zgłoszenia 12853040). Do chwili obecnej (ostatni telefon na infolinię dziś 17.06) nie otrzymałem odpowiedzi na problem. 16.06 odesłałem sprzęt do Sony w Holandii. Czekam na zwrot pieniędzy na konto.***
Ogólnie mam złe wrażenia z kontaktem z serwisem / infolinią - totalne olanie problemu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Dzwoniłem z pytaniem wielokrotnie. Problem został przekazany do "komórki wyższej" cokolwiek to oznacza.
Android w Sony TV jest moim zdaniem zupełnie niedopracowany. Wygląda jak z wersji 1.0. Nie działają aplikacje, nie można nic zainstalować. TV zawiesza się w momencie przejścia z menu Guide do opcji androida. Kilka razy pomagało wyjęcie wtyczki z gniazdka. Sam android włącza się kilkadziesiąt sekund. Czasem w menu widać słowo "telefonu" a to jest przecież TV - co może wskazywać na przeniesienie żywcem softy z Xperii. Jak na jeden z najdroższych TV na rynku to bardzo słabo. Mając w domu kamerę, ps3, telefon Z1, soundbara, itp. chciałem mieć kolejny sprzęt sony by wszystko ładnie działało... ale niestety nie tym razem.
Sam proces zamawiania był już mało komfortowy gdyż premiera opóźniła się kilka tygodni a informacje od Sony i firmy kurierskiej o planowanej dostawie były wręcz sprzeczne.
Tym samym nie polecam tego modelu. Przynajmniej na tym etapie androida SPV4KDTV15_EU-user 5.0.2 LGY75.S131 2.257 release-key.
.tk