Amplituner + głośniki 5.1 (+ subwoofer) = 3500zł

Pawio

New member
Witam

Jestem początkujący w tym zakresie dlatego proszę o wyrozumiałość a zarazem o pomoc przy skompletowaniu domowego zestawu kina domowego składającego się z amplitunera, głośników 5.1, subwoofera (odtwarzacz Bluray będzie kupiony osobno) oraz okablowania.

Zestaw ten będzie podłączony do telewizora 47 calowego firmy Sony z podpiętą telewizją satelitarną od Cyfrowego Polsatu (bez dekodera tylko moduł CAM). Będzie on wykorzystywany w 50% do oglądania telewizji, w 40% do oglądania filmów z DVD, Bluray (filmy 3D) czy komputera oraz w 10% do słuchania radia internetowego (amplituner powinien posiadać taką opcję).

Pokój w którym będzie znajdować się zestaw ma około 20 m2 (rysunek poglądowy http://zapodaj.net/17e3bee428cd8.jpg.html)

Koszt jaki posiadam na to 3000 - 3500zł (wiadomo im mniej tym lepiej :) ).

Dziękuję za pomoc
Pawio
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Amplitunery:
-HK151/ 161
-Pioneer 528
-Denon X1000
-Yamaha 475
-Onkyo 525

Zestawy 5.1
-JBL LOFT
-JAMO 426; 428

Poszukaj gdzieś i posłuchaj, wszystkie ampli o zbliżonych parametrach i na takie potrzeby, o których piszesz powinny wystarczyć.
Co do HK/JBL napisz na priv do blackninja może coś lepszego zaproponuje w takiej cenie.

Jeszcze jedna opcja- może coś na mniejszych głośnikach- gotowe zestawy Harmana np. HKTS 16, w twoim pomieszczeniu mogą się okazać łatwiejsze do instalacji, a do KD czy radia internetowego powinny wystarczyć.
 
Ostatnia edycja:

Karpaj

New member
Bez reklam
W tej cenie ja bym jeszcze odsłuchach czegoś na Klipsach (F10) i Yamaszce (NS-F160). Kwestia gustu oczywiście co komu podpasuje.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeszcze bym do listy dopisał jeszcze zestaw z Klipsch F1/F10 - tylko w tym przypadku raczej braknie na suba. Jeśli od razu z subem i głównie do tv to myślę do zestaw JBL Loft + Harman bardzo dobrze się sprawdzi.
 

Pawio

New member
Dziękuję za propozycje.