75MU8002 migotanie, artefakty matrycy, Skandal!

brande2

New member
Witam. Nabyłem tv Samsung 75mu8002. Tv od początku miał wadliwą matrycę, która została od razu wymieniona na nową (stara miała straszny clouding jakby powypalane obszary na plazmie).
Po wymianie matrycy na nową (podobno nowszej generacji jak twierdzi serwis) powidoki te też są, ale dużo mniej widoczne, jednak występują dziwne zjawiska z ekranem, pojawiają się artefakty w postaci wahań gammy w różnych obszarach ekrany w pionie, takie przygaszanie i rozświetlanie ekranu w pionowych pasach ok 15-20cm szerokości i całej długości ekranu, widoczne szczególnie po bokach ekranu. Zjawisko można zaobserwować tu, nagrałem je telefonem, oczywiście na żywo widać to dużo wyraźniej:
https://drive.google.com/open?id=1syYtQ3OH_WmjhI60pIbRbrTEXszlOh0A
https://drive.google.com/open?id=18eUm2F4Gk1Zo9ZmlWaFaSg_WNBSPwgtN
Występuje ono szczególnie po włączeniu opcji "wyraźny ruch led", jednak bez niej także, ale jest mniej widoczne.
Dotyczy to scen w ciemnych, ale widać to także w menu tv i pojawia bez względu na źródło.
Poza tym przy ustawieniu ekranu na jaśniejszy np. dynamiczny pojawia się straszny flickering, czyli migotanie jakby ekran podświetlały jarzeniówki z rzęźnika a nie ledy, a ekran miał z 30hz, wzrok się bardzo męczy i nie da się oglądać. Niestety ciężko to zarejestrować telefonem.
Serwis natomiast nie widzi problemu otrzymałem dziś odpowiedź:
"Telewizor jest sprawny technicznie, a obserwowane zjawisko (przy ustawieniach indywidualnych takich jak u Pana) jest cechą produktu a nie jego wadą."
Robią ze mnie debila, takie zjawisko nie występowało na starej, wymienionej matrycy.
Co wy na to?
 

brande2

New member
Kupiłem w brandstore Samsunga w Bydgoszczy w Zielonych Arkadach.Oni mi nie chcą oddać kasy ani wymienić tv na inny model , bo twierdzą, że wszystko jest ok, bo serwis "SONIK" z Bydgoszczy, który jest autoryzowany niby nie widzi problemu. Kpina. Oczywiście reklamowałem na podstawie rękojmi.
 

brande2

New member
No jasne tylko, że chyba bym musiał zasięgnąć opinii rzeczoznawcy odpłatnie, czego nie zapewni mi Rzecznik. On nie rozstrzygnie czy model ma wadę czy nie. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czego to może być wada? I zdecydowanie nie jest to cecha sprzętu możecie mnie utwierdzić w tym? Taki serwis nie powinien być autoryzowany.
 

brande2

New member
z każdego

Obraz konkretnie na nagraniu pochodzi z dysku podłączonego przez USB, jednak wada występuje na wszystkich żródłach obrazu.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Matrix Media jest głównym dystrybutorem Samsunga w Polsce. Według moich informacji wszystkie brand story Samsunga są ich.
 
Do góry