Witam forumowiczów i proszę o pomoc.
Od pewnego czasu borykam się z problemem EPG w modelu 7100 Philips. Jakiś czas temu po prostu przestał wyświetlać info o kanałach. próbowałem różnych konfiguracji i nic z tego. Zmieniałem od dostawcy/z internetu...dalej nic. Instalowałem ponownie kanały - nic nie dało. Dostawca TV to Mulitimedia Polska poprzez kartę CI. Zgłaszałem problem do Philips zepchnęli na błąd u dostawcy, zgłosiłem do dostawcy zepchnął na Philips..
Pomóżcie proszę 
Od pewnego czasu borykam się z problemem EPG w modelu 7100 Philips. Jakiś czas temu po prostu przestał wyświetlać info o kanałach. próbowałem różnych konfiguracji i nic z tego. Zmieniałem od dostawcy/z internetu...dalej nic. Instalowałem ponownie kanały - nic nie dało. Dostawca TV to Mulitimedia Polska poprzez kartę CI. Zgłaszałem problem do Philips zepchnęli na błąd u dostawcy, zgłosiłem do dostawcy zepchnął na Philips..
