46-47" - możliwie dobra jakość przy niedużej cenie

Fadah

New member
Witam!

Od jakiegoś czasu planuję zakup telewizora. Zacząłem więc szukać informacji i oczywiście przeglądam ten serwis i to forum. :) Trochę poczytałem, trochę pooglądałem ale nadal jestem laikiem, więc proszę o poradę. Wypełniona ankieta poniżej:

1. Odległość od ekranu? ok. 3m
2. Jak słońce świeci w pokoju? dwa okna z prawej strony, w odległości ok. 3 m, drzwi balkonowe nieco "zza pleców" z prawej strony - odległość 3,5 m; są/mogą być rolety
3. Jak duży jest pokój? ok 18 m2
4. Preferowana technologia: LCD
5. Jaki masz obecnie telewizor? czarno-biały Neptun z 1981 ;) - ale serio to (czasami) oglądam coś na monitorze komputera (24")
6. Jakie programy najczęściej oglądasz? filmy (także dokumentalne), programy informacyjne, sport
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: różnie
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? raczej przy świetle
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny? raczej ostry, z większej odległości nie widzę zbyt ostro, więc łagodnieje ;)
10. Matryca błyszcząca czy matowa? zdecydowanie wolę matową ale chyba to, co się mieści w moim budżecie niekoniecznie takie jest :(
11. Preferowana wielkość telewizora? 46-47"
12. Preferowana marka? brak
13. Czego nie lubisz w telewizorach? musiałbym się znać, żeby to wiedzieć :)
14. Jakie urządzenia będą podłączone? pendrive z filmami, zdjęciami lub muzyką, laptop
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń? 50-60% telewizja, reszta inne zastosowania
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych? głównie na wprost - kanapa (narożnik) w odległości nieco ponad 3m
17. Czy ważne jest wifi? chyba tak - fajnie by było móc skorzystać z serwera NAS, który ma funkcjonalność "multimedia station" ale kabla nie pociągnę, więc wifi przydatne
18. Czy będziesz korzystać z widgetów? yyy?
19. Czy chcesz serfować w internecie z poziomu telewizora ? ekstremalnie rzadko, jak sądzę (może częściej gdyby dało się podłączyć mysz i klawiaturę) ;)