40tl838 Tv cyfrowa

Ostry1947

New member
Witam! Dzisiaj zakupiłem ten właśnie telewizor i mam problem z odbiorem telewizje cyfrowej w opcji ATV znalazło mi 8 kanałów (w bardzo słabej jakości) a w DTV nie znajduje mi w ogóle żadnego kanału. W czym może być problem i jak to ustawić. Od razu chciałbym wspomnieć że jestem zielony w tych tematach. Z góry dziękuje za odpowiedź.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Z doświadczenia wiem, że zazwyczaj problem leży po stronie anteny. ATV ma to do siebie, że nawet jeśli dostaje słabej jakości sygnał - stara się go pokazać. DTV natomiast przy słabym sygnale odmawia współpracy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wg mnie źle wybrałeś ustawienia w menu.
Napisz na PW dostaniesz kontakt do człowieka który jutro Cię poprowadzi krok po kroku.
 

Ostry1947

New member
Może źle się wyraziłem na początku obraz jest słabej jakości wygląda jakby był dalej odtwarzany cyfrowo, na starym telewizorze normalnym kineskopowym obraz był dobrej jakości, podczas szukania automatycznego wyskakuje że znaleziono 36 usług DTV i 11 kanałów ATV ale na liście DTV nic mi się nie wyświetla.


Kiki ja nic na początku nie ustawiałem podczas pierwszego uruchomienia podczas strojenia już był taki problem, chyba że trzeba coś ustawić i dopiero wtedy stroić.
 

Ostry1947

New member
Tak dzwoniłem. Pan Marek nie był w stanie mi pomóc polecił żebym sprawdził sygnał na innym odbiorniku albo dekoderze, ale podczas wyszukiwania wyświetla że znalazł 36 usług DTV a nie wyświetla mi żadnego kanału.
 

paeru

New member
Bez reklam
Często zdarza się tak przy niewłaściwej/zbyt słabej antenie. Programy widnieją jako kodowane, albo po prostu się nie wyświetlają. Jaką masz antenę? I jeśli to siatkowa/kierunkowa, to czy ustawiona jest w stronę nadajnika? Gdzie mieszkasz, są tam jakieś bloki/drzewa/itd. które mogłyby zasłaniać nadajnik?
 

Ostry1947

New member