32LZD80 czy 32lx70

Evillus

Member
Oglądam telewizje z odległości 2,5 do 3m.Mogę mieć tylko 32" Niestety nic większego nie mieści mi się w meble :(. Co wybrać?? A może jakiś inny model.Nie znam się na LCD, oglądam starego Panasa CRT 26". Dziadek ma 18 lat :)) jeszcze z Pewexu i o dziwo żyje . Doradzicie coś??Załóżmy że kasa nie gra roli:) (tylko bez przesady) niestety szerokość max 80cm. Może nasz GURU KIKI coś poradzi. Jestem fanem Panasonica ale moze czas coś zmienić ;)

Ostatnia edycja:

rafcio76r

New member
Bez reklam
Evillus napisał:
Oglądam telewizje z odległości 2,5 do 3m.Mogę mieć tylko 32" Niestety nic większego nie mieści mi się w meble :(. Co wybrać?? A może jakiś inny model.Nie znam się na LCD, oglądam starego Panasa CRT 26". Dziadek ma 18 lat :)) jeszcze z Pewexu i o dziwo żyje . Doradzicie coś??Załóżmy że kasa nie gra roli:) (tylko bez przesady) niestety szerokość max 80cm. Może nasz GURU KIKI coś poradzi. Jestem fanem Panasonica ale moze czas coś zmienić ;)

1. Panasonic 32 LX70 to TV z matrycą HD Ready i układem 100 Hz ( model na rok 2007 ).
2. Panasonic 32 LX80 to TV z matrycą HD Ready i układem 100 Hz ( model na rok 2008 ).
3. Panasonic 32 LZ80 to TV z matrycą Full HD, ale bez układu 100 Hz ( model na rok 2008 ).
4. Panasonic 32 LZ85 to TV z matrycą Full HD i układem 100 Hz ( model na rok 2008 ).

Ostatni na liście jest najdroższy cena powyżej 4000 zł, ale za to najbardziej wypasiony :mrgreen:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Żeby przedstawić Ci alternatywę podaj :
Jakie masz warunki - jaki duzy pokój ?
jaki sygnał ?
jaka odległość od ekranu ?
jakie urządzenia do podłączenia?
jaka klasa cenowa?
więcej oglądasz w dzień czy w nocy?
jakie masz nasłonecznienie pokoju ?
ile osób zasiada przed telewizorem?
Jaki masz ulubiony program?
Jaki masz obecnie telewizor?
Ma stać czy wisieć?

Evillus

Member