General Information
Nowa seria wygląda tak jak poprzednia, zaokrąglona przednia ścianka, czerń jak obudowy nowych telewizorów i grafitowy dół przedniego panela. To może się podobać i podkreśla dostojność urządzenia w naszych pomieszczeń.
Białe podświetlenie i czytelny wyświetlacz.
Główne zalety:
• Dolby TrueHD
• Logic 7® (5.1 i 7.1)
• technologia Dolby Volume
• dekodery DTS®-HD Master Audio™
• przełącznik HDMI z procesorem skalującym aż do 1080p
• procesor video DCDi Cinema™
• automatyczna adaptacja do pomieszczenia EzSet/EQ™
• HDTV-ready
• wejścia video komponent
• zarządzanie basem Quadruple-crossover
• wejścia komponent
• system nagłośnienia drugiej strefy
• rezerwa wysokoprądowa
• przetworniki C/A 192kHz/24 bity
Kluczowe dane:
• sekcja audio - moc średnia (zgodnie z normą FTC), tryb stereo: 70 W na kanał przy 8 Omach @ 20Hz - 20kHz, <0,07% THD, tryb siedmiokanałowy: 55W na kanał przy 8 Ohm, <0,07% THD, rezerwa wysokoprądowa ±35A
• Wymiary i waga: 165 x 440 x 382 mm, 13,4 kg;
Wyposażenie:
Moc
• 130W x 7 przy 6 Ohmach, 1 kHz, <0,1% THD, jeden kanał wysterowany jednocześnie
• 55W x 7 przy 8 Ohmach, 20 Hz - 20 kHz, <0,07% THD, wszystkie kanały wysterowane jednocześnie
• rezerwa wysokoprądowa ±35A, ultraszerokie pasmo przenoszenia (10Hz - 100kHz)
Procesor Surround
• pełny wachlarz Dolby® włącznie z Dolby Digital Plus i Dolby TrueHD, dekodowany z wykorzystaniem zaawansowanego, 32 bitowego procesora CS 49700
• pełny wachlarz Dolby Pro Logic® IIx (Movie, Music i Game)
• pełna paleta trybów DTS®, włącznie z DTS-HD, DTS-HD Master Audio, DTS-ES® 6.1 Discrette & Matrix, DTS Neo:6® i DTS 96/24™
• system Dolby Volume
• ekskluzywny system firmy Harman Logic 7® Cinema i Music pracujący w systemie 7.1
• systemy Dolby Headphone do odsłuchu słuchawkowego oraz Dolby Virtual Speaker do odsłuchu na parze kolumn stereo, wiarygodnie odtwarzające przestrzeń surround
• pięcio- i siedmiokanałowe stereo, tryby Hall i Theater
• przetwornik 192kHz/24bity
• narzędzia Compressed Music Tools poprawiające jakość dźwięku z formatów dźwięku skompresowanego (pliki MP3 lub radio internetowe)
Połączenia
• cztery wejścia HDMI i jedno wyjście HDMI
• dwa wejścia komponent HDTV-ready, i jedno wyjście
• połączenie z Harman Kardon The Bridge III, który obsługuje, ładuje iPoda i iPhone
• wyjście audio do subwoofera aktywnego
• sześć wejść cyfrowych (trzy koncentryczne i trzy optyczne, w tym po jednym na przednim panelu)
• wyjście cyfrowe do nagrywania
• wyjście słuchawkowe
• cztery wejścia A/V oraz dwa wejścia audio
• wejście 7.1 do podłączenia zewnętrznego dekodera lub odtwarzacza DVD-Audio
• wygodne wejście audio/video wraz z wejściami cyfrowymi na przednim panelu
• wygodna aktualizacja oprogramowania przez gniazdo USB
Łatwość obsługi
• HDMI z obróbką audio i procesorem Faroudja DCDi Cinema skalującym do 1080p
• regulowane opóźnienie A/V
• tuner FM z pamięcią 30 stacji i dostępem bezpośrednim
• zarządzanie basem Quadruple-crossover z szerokim zakresem częstotliwości podziału (40, 60, 80, 100, 120 i 200Hz)
• kolorowe, graficzne menu w wysokiej rozdzielczości na wyjściach komponent i HDMI
• programowalna regulacja głośności
• druga strefa
• wzmacniacz kanałów surround back konfigurowalny do obsługi strefy drugiej
• pilot obsługujący siedem urządzeń
Środek przemyślany. Duży transformator z wewnętrznym zabezpieczeniem termicznym. Do chłodzenia radiatora zaprzęgnięto teraz jeden wentylator, a nie jak w poprzedniku aż dwa, nie będzie problemu z częstotliwością dudnieniową, która była słyszalna jak falujące bzyczenie w modelach AVR255/355 serwis radził sobie z tym poprzez zmianę prędkości obrotowej jednego z nich. Pojawił się też jeden mały wentylator do chłodzenia zasilacza i jest zamontowany na tylnej ściance amplitunera.
32-bitowy post procesor DSP, zajmie się przydatnym i niespotykanym w tej klasie amplitunerów Dolby® Volume.
Główny procesor dekodujący to Cirrus Logic CS497024, nowe formaty zmusiły producentów takich chipów do obsługi 6 razy większej przepływności w porównaniu z formatem DVD.
Obsługę złącz HDMI powierzono chipom firmy Silicon Image, obsługa 1080p., 36bitowa głębia kolorów, bitstream dla nowych formatów.
Wieloformatowy encoder video firmy Analog Devices zamieni nasze analogowe sygnały na cyfrowe i na odwrót.
Pod radiatorem siedzi pewnie procesor obrazu Faroudja, między innymi dzięki niemu możemy ciszyć się pięknym przezroczystym menu nakładanym na obraz.
Tranzystory Sankena uchodzą za jedne z lepszych.
Wspominane wcześniej chłodzenie zasilacza. Maksymalny pobór mocy z sieci 400watt.
Najmocniej udało mi się go nagrzać do temperatury 38,2 stopnia Celsjusza, nie jest to dużo. Amplituner stał na stoliku więc miał dobre chłodzenie.
Budowa:
Nowa linia amplitunerów została zapewne zaprojektowana pod czujnym okiem księgowych, którzy spierali się z inżynierami pod względem wyposażenia. Ludzie którzy czują klimat chcieli dodać Dolby Volume i MP3 Enhancer, spece od rachunków odjęli jednak pre-out, podświetlenie w pilocie. Mnie to nie załamuje, dobrze, że nie pozbyli się czegoś co od lat dobrze brzmi w urządzeniach Harmana. Nadal otrzymujemy mocny zasilacz, mocne końcówki mocy oparte o dobre elementy, firma nadąża za tendencjami panującymi na rynku producentów sprzętu AV, a nawet je wyprzedza rozpieszczając nas np. niedostępnym u innych producentów w tej klasie cenowej Dolby Volume.
Bardzo czytelne, ładne menu, wyświetlane natychmiast, na oglądanym obrazie, a nie jak u konkurencji tracimy z oczu oglądany film i za chwilę pojawia się menu.
Kalibrację możemy przeprowadzić sami lub zajmie się tym firmowy EzSet/EQ. Obrazek po prawej ułatwia widzimy na nim np. 5.1, głośniki ustawione jako small czyli sub zajmuje się basem. Przy kolumnach large na obrazku zobaczymy podłogówki.
Brzmienie wielokanałowe:
Amplituner Harmana zagościł w pomieszczeniu odsłuchowym zaraz po Denonie z którym dobrze się osłuchałem. Muszę się przyznać Denon zachwiał moja wiarę w możliwości kolumny JBL CSS-1500, w miejscu odsłuchu brakowało basu, był ulotny jak kamfora. Zawsze myślałem, że kategoryczne wypowiadanie się na temat basu w systemach wielokanałowych jest drobnym nadużyciem, bo odnosi się do cech nie tylko głośnika niskotonowego w subwooferze ale i zupełnie innej końcówki mocy zawartej w subwooferze aktywnym. Jednak teraz jasno mogę powiedzieć, że duży wpływ na niskie tony ma sam amplituner. Po podłączeniu AVR'a, wykonaniu automatycznej kalibracji z tymi samymi kolumnami, tak samo ustawionymi, te same przewody, pojawił się obfity dynamiczny bas w miejscu odsłuchu. Pomyślałem, że pewnie zmienił się sam poziom wysterowania subwoofera ale amplituner nie poprzestał na tym, poprawił rytm i wybrzmienie.
Odpalamy bajkę "Ratatuj" i od pierwszych scen słyszymy klimat prawdziwego kina, wstrząsają nami wystrzały i grom rozdzierający niebo, a za chwilę zatrzymanie akcji, amplituner robi to wszystko na luzie. Casino Royal utwierdza nas już w przekonaniu, że siedzimy na beczce z prochem, wciąga w wartką akcję i zapominamy o sprzęcie, jesteśmy już w świecie kina.
Dostęp do poszczególnych menu oferują przypisane do nich odpowiednie klawisze na pilocie. Wciskamy guziczek audio effects, możemy włączyć Dolby Volume i wybrać jego ingerencję w trzech krokach. Podbić bas i sopran, wyciszyć subwoofer. Nowością jest MP3 enhancer, który stoi mocniej na ziemi, niż rozwiązania konkurencyjne przebarwiające dźwięk.
Guziczek na pilocie video modes, dopasowanie obrazu do ekranu, overscan...
Zamontowany w amplitunerze procesor video oferuje nam także "tuning" obrazu, przy ustawieniach sports poprawia się ostrość, ruch, kontrast.
Nature; chłodne kolory, lepsza ostrość.
Movie; ciepłe kolory, miękkie przejścia.
Custom oferuje nam zabawę we własnym zakresie. Możemy wyregulować jasność, kontrast, nasycenie kolorów i ostrość.
Guziczek na pilocie surround modes i jesteśmy w menu wyboru trybów uprzestrzenniania dźwięku. Możemy zrezygnować z uprzestrzenniania i wybrać 2 ch stereo, na imprezy polecam 5 ch stereo usłyszymy mocną muzykę ze wszystkich kolumn bez opóźnień dźwięku i niepotrzebnego echa, odbić itp.
Guziczek setup i możemy ustawić jasność wyświetlacza. Ciekawą funkcją jest ustawienie głośności po włączeniu urządzenia, głośno słuchamy wychodzimy z domu, podczas naszej nieobecności przychodzi żoną włącza sprzęt i widzi jak głośno można na nim słucha by tego się ustrzec możemy ustawić by amplituner startował zawsze od -50dB co na przykład też nie przestraszy naszych milusińskich. Amplitunery standardowo nie przekazują dźwięku po hdmi do telewizora tu możemy ten fakt zmienić.
Guziczek info i już dopasowujemy funkcje do danego źródła. Ciekawostką jest HDMI bypass za pomocą tej funkcji możemy zrezygnować z obróbki obrazu przez amplituner, polecane przy współpracy w niektórych systemach z komputerami.
Amplituner jest mocny w obróbce video, potrafi nawet przeskalować obraz z bluray 1080p w dół na zdjęciu downscaling do 720p ale są też niższe rozdzielczości.
Obsługa jest bajecznie prosta, nie znamy się na różnych wejściach? Wystarczy że zapamiętamy do jakiego podłączyliśmy kabelek. Na zdjęciu HDMI.
Kiedyś popularne chinche.
Nowością jest aktualizacja przez USB, a nie jak w poprzedniej serii port RS-232.
Teraz nagrywamy firmware na "pendraka" i amplituner sam się aktualizuje.
Pilot, pamiętajmy po zakupie o zdjęciu folii zabezpieczającej (na zdjęciu z folią), będzie wtedy błyszczał al'a lakier fortepianowy.
Brzmienie stereo:
AVR-360 tradycyjnie oferuje dobry dźwięk poprzedników, potrafi zagrać głośno i dynamicznie, a przy niższych poziomach słyszalnym pełnym pasmem z basem, który często niknie w innych jednostkach.
Bas jest dynamiczny, schodzi wystarczająco nisko, odpowiednio trzyma w ryzach kolumny wymagające zachęty do swobodnego poruszania się w tym zakresie.
Średnica jest naturalna dość twarda i niosąca sporo informacji, nie jest to brzmienie dla szukających relaksu.
Wysokie tony, gdy zachodzi potrzeba wyraźne i dobitnie prezentowane, cichsze dźwięki prezentowane wstrzemięźliwie co ogólnie wpływa na ocieplenie przekazu.
Amplituner zagra dobrze z kolumnami: Monitor Audio seria RX, Paradigm seria Monitor, JBL Studio L. Zastosowanie głośników Infinity czy Tanoy'a pozwoli na bardziej relaksujący dźwięk wskazany przy odpoczynku.
Fani cieplejszego brzmienia powinni spróbować podłączenia z Mission seria M czy Monitor Audio seria Bronze.
Towarzyszyły:
Sharp BD-HP21
Harman HD-980
Panasonic TX-P50S10E
JBL CSS-1500
Monitor Audio RX-8
Kimber 4PR
Białe podświetlenie i czytelny wyświetlacz.
Główne zalety:
• Dolby TrueHD
• Logic 7® (5.1 i 7.1)
• technologia Dolby Volume
• dekodery DTS®-HD Master Audio™
• przełącznik HDMI z procesorem skalującym aż do 1080p
• procesor video DCDi Cinema™
• automatyczna adaptacja do pomieszczenia EzSet/EQ™
• HDTV-ready
• wejścia video komponent
• zarządzanie basem Quadruple-crossover
• wejścia komponent
• system nagłośnienia drugiej strefy
• rezerwa wysokoprądowa
• przetworniki C/A 192kHz/24 bity
Kluczowe dane:
• sekcja audio - moc średnia (zgodnie z normą FTC), tryb stereo: 70 W na kanał przy 8 Omach @ 20Hz - 20kHz, <0,07% THD, tryb siedmiokanałowy: 55W na kanał przy 8 Ohm, <0,07% THD, rezerwa wysokoprądowa ±35A
• Wymiary i waga: 165 x 440 x 382 mm, 13,4 kg;
Wyposażenie:
Moc
• 130W x 7 przy 6 Ohmach, 1 kHz, <0,1% THD, jeden kanał wysterowany jednocześnie
• 55W x 7 przy 8 Ohmach, 20 Hz - 20 kHz, <0,07% THD, wszystkie kanały wysterowane jednocześnie
• rezerwa wysokoprądowa ±35A, ultraszerokie pasmo przenoszenia (10Hz - 100kHz)
Procesor Surround
• pełny wachlarz Dolby® włącznie z Dolby Digital Plus i Dolby TrueHD, dekodowany z wykorzystaniem zaawansowanego, 32 bitowego procesora CS 49700
• pełny wachlarz Dolby Pro Logic® IIx (Movie, Music i Game)
• pełna paleta trybów DTS®, włącznie z DTS-HD, DTS-HD Master Audio, DTS-ES® 6.1 Discrette & Matrix, DTS Neo:6® i DTS 96/24™
• system Dolby Volume
• ekskluzywny system firmy Harman Logic 7® Cinema i Music pracujący w systemie 7.1
• systemy Dolby Headphone do odsłuchu słuchawkowego oraz Dolby Virtual Speaker do odsłuchu na parze kolumn stereo, wiarygodnie odtwarzające przestrzeń surround
• pięcio- i siedmiokanałowe stereo, tryby Hall i Theater
• przetwornik 192kHz/24bity
• narzędzia Compressed Music Tools poprawiające jakość dźwięku z formatów dźwięku skompresowanego (pliki MP3 lub radio internetowe)
Połączenia
• cztery wejścia HDMI i jedno wyjście HDMI
• dwa wejścia komponent HDTV-ready, i jedno wyjście
• połączenie z Harman Kardon The Bridge III, który obsługuje, ładuje iPoda i iPhone
• wyjście audio do subwoofera aktywnego
• sześć wejść cyfrowych (trzy koncentryczne i trzy optyczne, w tym po jednym na przednim panelu)
• wyjście cyfrowe do nagrywania
• wyjście słuchawkowe
• cztery wejścia A/V oraz dwa wejścia audio
• wejście 7.1 do podłączenia zewnętrznego dekodera lub odtwarzacza DVD-Audio
• wygodne wejście audio/video wraz z wejściami cyfrowymi na przednim panelu
• wygodna aktualizacja oprogramowania przez gniazdo USB
Łatwość obsługi
• HDMI z obróbką audio i procesorem Faroudja DCDi Cinema skalującym do 1080p
• regulowane opóźnienie A/V
• tuner FM z pamięcią 30 stacji i dostępem bezpośrednim
• zarządzanie basem Quadruple-crossover z szerokim zakresem częstotliwości podziału (40, 60, 80, 100, 120 i 200Hz)
• kolorowe, graficzne menu w wysokiej rozdzielczości na wyjściach komponent i HDMI
• programowalna regulacja głośności
• druga strefa
• wzmacniacz kanałów surround back konfigurowalny do obsługi strefy drugiej
• pilot obsługujący siedem urządzeń
Środek przemyślany. Duży transformator z wewnętrznym zabezpieczeniem termicznym. Do chłodzenia radiatora zaprzęgnięto teraz jeden wentylator, a nie jak w poprzedniku aż dwa, nie będzie problemu z częstotliwością dudnieniową, która była słyszalna jak falujące bzyczenie w modelach AVR255/355 serwis radził sobie z tym poprzez zmianę prędkości obrotowej jednego z nich. Pojawił się też jeden mały wentylator do chłodzenia zasilacza i jest zamontowany na tylnej ściance amplitunera.
32-bitowy post procesor DSP, zajmie się przydatnym i niespotykanym w tej klasie amplitunerów Dolby® Volume.
Główny procesor dekodujący to Cirrus Logic CS497024, nowe formaty zmusiły producentów takich chipów do obsługi 6 razy większej przepływności w porównaniu z formatem DVD.
Obsługę złącz HDMI powierzono chipom firmy Silicon Image, obsługa 1080p., 36bitowa głębia kolorów, bitstream dla nowych formatów.
Wieloformatowy encoder video firmy Analog Devices zamieni nasze analogowe sygnały na cyfrowe i na odwrót.
Pod radiatorem siedzi pewnie procesor obrazu Faroudja, między innymi dzięki niemu możemy ciszyć się pięknym przezroczystym menu nakładanym na obraz.
Tranzystory Sankena uchodzą za jedne z lepszych.
Wspominane wcześniej chłodzenie zasilacza. Maksymalny pobór mocy z sieci 400watt.
Najmocniej udało mi się go nagrzać do temperatury 38,2 stopnia Celsjusza, nie jest to dużo. Amplituner stał na stoliku więc miał dobre chłodzenie.
Budowa:
Nowa linia amplitunerów została zapewne zaprojektowana pod czujnym okiem księgowych, którzy spierali się z inżynierami pod względem wyposażenia. Ludzie którzy czują klimat chcieli dodać Dolby Volume i MP3 Enhancer, spece od rachunków odjęli jednak pre-out, podświetlenie w pilocie. Mnie to nie załamuje, dobrze, że nie pozbyli się czegoś co od lat dobrze brzmi w urządzeniach Harmana. Nadal otrzymujemy mocny zasilacz, mocne końcówki mocy oparte o dobre elementy, firma nadąża za tendencjami panującymi na rynku producentów sprzętu AV, a nawet je wyprzedza rozpieszczając nas np. niedostępnym u innych producentów w tej klasie cenowej Dolby Volume.
Bardzo czytelne, ładne menu, wyświetlane natychmiast, na oglądanym obrazie, a nie jak u konkurencji tracimy z oczu oglądany film i za chwilę pojawia się menu.
Kalibrację możemy przeprowadzić sami lub zajmie się tym firmowy EzSet/EQ. Obrazek po prawej ułatwia widzimy na nim np. 5.1, głośniki ustawione jako small czyli sub zajmuje się basem. Przy kolumnach large na obrazku zobaczymy podłogówki.
Brzmienie wielokanałowe:
Amplituner Harmana zagościł w pomieszczeniu odsłuchowym zaraz po Denonie z którym dobrze się osłuchałem. Muszę się przyznać Denon zachwiał moja wiarę w możliwości kolumny JBL CSS-1500, w miejscu odsłuchu brakowało basu, był ulotny jak kamfora. Zawsze myślałem, że kategoryczne wypowiadanie się na temat basu w systemach wielokanałowych jest drobnym nadużyciem, bo odnosi się do cech nie tylko głośnika niskotonowego w subwooferze ale i zupełnie innej końcówki mocy zawartej w subwooferze aktywnym. Jednak teraz jasno mogę powiedzieć, że duży wpływ na niskie tony ma sam amplituner. Po podłączeniu AVR'a, wykonaniu automatycznej kalibracji z tymi samymi kolumnami, tak samo ustawionymi, te same przewody, pojawił się obfity dynamiczny bas w miejscu odsłuchu. Pomyślałem, że pewnie zmienił się sam poziom wysterowania subwoofera ale amplituner nie poprzestał na tym, poprawił rytm i wybrzmienie.
Odpalamy bajkę "Ratatuj" i od pierwszych scen słyszymy klimat prawdziwego kina, wstrząsają nami wystrzały i grom rozdzierający niebo, a za chwilę zatrzymanie akcji, amplituner robi to wszystko na luzie. Casino Royal utwierdza nas już w przekonaniu, że siedzimy na beczce z prochem, wciąga w wartką akcję i zapominamy o sprzęcie, jesteśmy już w świecie kina.
Dostęp do poszczególnych menu oferują przypisane do nich odpowiednie klawisze na pilocie. Wciskamy guziczek audio effects, możemy włączyć Dolby Volume i wybrać jego ingerencję w trzech krokach. Podbić bas i sopran, wyciszyć subwoofer. Nowością jest MP3 enhancer, który stoi mocniej na ziemi, niż rozwiązania konkurencyjne przebarwiające dźwięk.
Guziczek na pilocie video modes, dopasowanie obrazu do ekranu, overscan...
Zamontowany w amplitunerze procesor video oferuje nam także "tuning" obrazu, przy ustawieniach sports poprawia się ostrość, ruch, kontrast.
Nature; chłodne kolory, lepsza ostrość.
Movie; ciepłe kolory, miękkie przejścia.
Custom oferuje nam zabawę we własnym zakresie. Możemy wyregulować jasność, kontrast, nasycenie kolorów i ostrość.
Guziczek na pilocie surround modes i jesteśmy w menu wyboru trybów uprzestrzenniania dźwięku. Możemy zrezygnować z uprzestrzenniania i wybrać 2 ch stereo, na imprezy polecam 5 ch stereo usłyszymy mocną muzykę ze wszystkich kolumn bez opóźnień dźwięku i niepotrzebnego echa, odbić itp.
Guziczek setup i możemy ustawić jasność wyświetlacza. Ciekawą funkcją jest ustawienie głośności po włączeniu urządzenia, głośno słuchamy wychodzimy z domu, podczas naszej nieobecności przychodzi żoną włącza sprzęt i widzi jak głośno można na nim słucha by tego się ustrzec możemy ustawić by amplituner startował zawsze od -50dB co na przykład też nie przestraszy naszych milusińskich. Amplitunery standardowo nie przekazują dźwięku po hdmi do telewizora tu możemy ten fakt zmienić.
Guziczek info i już dopasowujemy funkcje do danego źródła. Ciekawostką jest HDMI bypass za pomocą tej funkcji możemy zrezygnować z obróbki obrazu przez amplituner, polecane przy współpracy w niektórych systemach z komputerami.
Amplituner jest mocny w obróbce video, potrafi nawet przeskalować obraz z bluray 1080p w dół na zdjęciu downscaling do 720p ale są też niższe rozdzielczości.
Obsługa jest bajecznie prosta, nie znamy się na różnych wejściach? Wystarczy że zapamiętamy do jakiego podłączyliśmy kabelek. Na zdjęciu HDMI.
Kiedyś popularne chinche.
Nowością jest aktualizacja przez USB, a nie jak w poprzedniej serii port RS-232.
Teraz nagrywamy firmware na "pendraka" i amplituner sam się aktualizuje.
Pilot, pamiętajmy po zakupie o zdjęciu folii zabezpieczającej (na zdjęciu z folią), będzie wtedy błyszczał al'a lakier fortepianowy.
Brzmienie stereo:
AVR-360 tradycyjnie oferuje dobry dźwięk poprzedników, potrafi zagrać głośno i dynamicznie, a przy niższych poziomach słyszalnym pełnym pasmem z basem, który często niknie w innych jednostkach.
Bas jest dynamiczny, schodzi wystarczająco nisko, odpowiednio trzyma w ryzach kolumny wymagające zachęty do swobodnego poruszania się w tym zakresie.
Średnica jest naturalna dość twarda i niosąca sporo informacji, nie jest to brzmienie dla szukających relaksu.
Wysokie tony, gdy zachodzi potrzeba wyraźne i dobitnie prezentowane, cichsze dźwięki prezentowane wstrzemięźliwie co ogólnie wpływa na ocieplenie przekazu.
Amplituner zagra dobrze z kolumnami: Monitor Audio seria RX, Paradigm seria Monitor, JBL Studio L. Zastosowanie głośników Infinity czy Tanoy'a pozwoli na bardziej relaksujący dźwięk wskazany przy odpoczynku.
Fani cieplejszego brzmienia powinni spróbować podłączenia z Mission seria M czy Monitor Audio seria Bronze.
Towarzyszyły:
Sharp BD-HP21
Harman HD-980
Panasonic TX-P50S10E
JBL CSS-1500
Monitor Audio RX-8
Kimber 4PR