Sony Bravia 8 77" - samoczynne pęknięcie matrycy.

tatamichal998

New member
Drodzy użytkownicy,
czy spotkał się ktoś z was z przypadkiem, gdzie matryca w telewizorze pękła sama, dosłownie sama?
Od czego może takie pęknięcie powstać? Uprzedzając wasze sugestie, nikt w nią nie uderzył, ani dzieci, ani nic. Nie ma kompletnie śladów zewnętrznego uderzenia, wgniecenia czy cokolwiek.
Posiadam bravie od niecałych czterech miesięcy, tv działał, aż naglę na matrycy pojawiły się dwie około centymetrowe kreski, oddalone od siebie o jakieś 0,5 cm. Mam na to zdjęcia. System się też zawiesił i pojawił się zielony pasek. Po około tygodniu czasu, pęknięcie z jednej z tych kresek postąpiło po skosie na resztę ekranu.
Jestem zażenowany, podkreślam zażenowany podejściem serwisu, ponieważ gdy zgłosiłem wadę do Sony Polska, to wysłali do mnie serwis z Radomia. Przyjechał młody chłopak, dosłownie wyglądał jak kurier, zrobił zdjęcie matrycy i powiedział, że się odezwą. Nawet nie chcieli ode mnie zdjęć jak wyglądała ta wada na początku (ale i tak wysłałem do sony polska), po około tygodnia czasu dostałem decyzję odmowną uznania reklamacji. Ze zgłoszeniem rękojmi temat taki sam, decyzja odmowna, uznali że sam sobie zniszczyłem telewizor wart 13,5 tys. Nawet dostali ode mnie pismo na cztery strony sporządzone przez radcę prawnego, żeby serwis udowodnił moją winę, o ponowne oględziny itp. Myślałem, że zabiorą Tv, rozbiorą go, sprawdzą czy nie było naprężeń czy po prostu podejmą jakieś fachowe działania, a nie oprą się na samym zdjęciu zrobionym przez pseudo serwisanta. Aktualnie, żeby zaoszczędzić kosztów prawniczych, jestem na etapie zgłoszenia sprawy do UOKiKu i rzecznika prawd konsumentów.

Pozdrawiam serdecznie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wklej zdjęcia, tak aby był pełny pogląd sytuacji.
Osobiście nigdy nie spotkałem się z podobnym przypadkiem.

Generalnie żenujące zachowanie Sony!
Klienta oskarżają o zniszczenie tv, brawo.
Nie dość, że klient poszkodowany, to jeszcze musi się kopać z koniem.
W cywilizowanych okolicznościach klient powinien dostać nowy tv, lub zwrot gotówki + przeprosiny od firmy.

Osoby odpowiedzialne za takie decyzje powinny polecieć ze stanowisk na zbity pysk, bez możliwości zatrudnienia w jakiejkolwiek innej firmie o podobnym profilu.
 

tatamichal998

New member
Dodaje zdjęcia.

Czy jest na tym forum może jakiś serwisant, który się wypowie wskutek czego mogła pęknąć? Czytałem pod jakimiś postami w internecie, że w przypadku Sony takie rzeczy się już komuś zdarzyły. Jak ocenić kogo to wina, a raczej udowodnić, że nie moja?
 

Attachments

  • Unknown-2.jpg
    Unknown-2.jpg
    611,2 KB · Wyś: 35
  • Unknown.jpg
    Unknown.jpg
    613,3 KB · Wyś: 35
Ostatnia edycja:

tatamichal998

New member
Sony opiera się na opinii, którą wystawia wynajęty przez nich serwis, w tym przypadku CS MIK z Radomia, którego opinie możecie poczytać na Google. Serwis po moim odwołaniu się, niby drugi raz dogłębnie i wnikliwie przeanalizował sytuację i podtrzymali swą decyzję. Tyle, że drugi raz nikt do mnie nie przyjechał, ani nie było żadnego kontaktu.
 
Do góry