Smart HUB - problem z logowaniem
Witam,
Zwracam się do Was z zapytaniem odnośnie ewentualnych problemów po aktualizacji do 10.18.0 ...
Jestem posiadaczem UE32D6500 i w sumie nie zauważyłbym tego problemu gdyby nie aplikacja Picasa.
Po zainstalowaniu Picasy - przyszedł czas na zarejestrowanie aplikacji (login,hasło) - problem pojawił się w momencie kiedy chciałem wpisać login. Nie byłem w stanie wpisać czegokolwiek
w polu login/identyfikator - próbowałem zarówno klawiatury numeric jak i qwerty - co ciekawe
w przypadku klawiatury qwerty (znajdują się na polu identyfikator) nie ma liter - są jedynie cyfry
i klawisze funkcyjne i jedyne co da się wybrać z klawiatury qwerty to przycisk ".com".
Postanowiłem więc przywrócić ustawienia fabryczne .... Po wykonanej czynności poustawiałem wszystkie parametry/opcje i już na wstępie przy próbie podania loginu i hasła do samsung apps pojawił się problem z polem identyfikator...

ponownie nie byłem w stanie nic w tym polu wpisać. Z pomocą przyszła aplikacja Facebook - bezpośrednio, z której udało mi się podać dane logowania - co niestety nie zmienia faktu, iż nie da się podać identyfikatora z poziomu Smart Hub-a .....
Dodatkowo samo przejście pomiędzy polem identyfikator, hasłem trwa bardzo długo.
Bardzo proszę o pomoc - nie za bardzo uśmiecha mi się oddawanie telewizora do serwisu na 30 dni - dopiero co go kupiliśmy ( niestety podbiliśmy już gwarancję ).
Ps. Być może da się coś zrobić np. w menu serwisowym, albo wykonać jakąś określoną czynność....
Pozdrawiam
Tomek