Tv wrócił z serwisu. Pilot niestety nadal nie jest naprawiony. Serwisant mieszka się w zeznaniach, twierdzi że matryca była czyszczona z kurzu, natomiast w papierach jest napisane, że wymieniali podświetlenie matrycy. Tak czy inaczej problem bandingu ustąpił.
Ale za to, uwaga teraz mam clouding na całej powierzchni matrycy w rejonie dolnej krawędzi tv oraz bad piksele.
To jest już żenujące.
Mam dokładnie ten sam problem z 55PUS6201
![]()
Zgłosiłem do serwisu i otrzymałem taką odpowiedz.
Witam,
po zapoznaniu sie z wyslanymi przez Pana zdjeciami, Inzynierowie z dzialu technicznego Philips
wydali decyzje, ze na ekranie nie ma widocznej usterki. Telewizor jest zgodny ze specyfikacją producenta.
Jak dalej z nimi rozmawiać ?
Dzięki, wyślę im maila zobaczymy co odpiszą.Napisz im tak:
Dzień dobry, jeśli dla Państwa cała matryca w ciemnych plamach jest zgodna ze specyfikacją tv, informuję, że kolejną korespondencję w sprawie reklamacji towaru z tytułu gwarancji będziemy kontynuować za pośrednictwem Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Ponadto, bardzo proszę o przesłanie dokumentów podpisanych z imienia oraz nazwiska przez pracownika, wg. Pana "inżyniera" posiadającego kompetencje do oceny reklamowanych urządzeń”. „Proszę również o udostępnienie tejże "specyfikacji" o której Pan wspominał we wcześniejszej korespondencji, która to rzekomo dopuszcza takie uszkodzenia matrycy”.
U mnie to pomogło, wymienili podświetlenie led.
Na a że przy okazji popsuli coś innego, to już długa historia.
Daj znać kolego, jak postępy z reklamacją, to raz.
A dwa, żebyś nie został w sytuacji jak ja. Nic z nimi nie załatwiaj przez telefon, wszystko pocztą elektroniczną albo formularzem zgłoszeniowym na ich www.