Na wstępie napiszę, że nie jestem specjalistą

. Jestem zwykłym konsumentem ,któremu kiedyś udało się doprowadzić do zwrotu kasy za kupiony sprzęt właśnie w Rtv Euro Agd. Jednak po tym ile nerwów i czasu mnie to kosztowało, wyleczyłem się z kupowania w tym sklepie. To jest moja opinia.
1. Sklep Rtv Euro Agd ma dość specyficzne podejście do klienta. Wystarczy, że zapłacisz za towar a już się dla nich nie liczysz

. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby iść do sklepu, poprosić :blagam: kierownika, przedstawić jak sprawa wygląda i zapytać, czy da radę wymienić na nowy tv. Pewnie na 100% kierownik powie, że nie ma takiej opcji:fool: i zaproponuje skorzystanie z Gwarancji

k:.
2. Reklamacja z tytułu Gwarancji.
Wydaje mi się, że nie ma sensu tak reklamować. Sklep wyśle tv do serwisu a ten ma pewnie wytyczne, które mówią, że jeden martwy piksel jest dopuszczalny

k: i odmówi naprawy. Zadzwoń na infolinię Samsunga lub do serwisu i zapytaj.
3. Reklamacja z tytułu Rękojmi.
Tu musisz od razu zdecydować jaką formę wybierasz:
- wymiana towaru na nowy
lub
- odstąpienie od umowy ze względu na istotną wadę
Pytanie?
Czy ten martwy piksel jest na środku ekranu?
Jeśli tak to ja argumentowałbym to jako wadę istotną uniemożliwiającą ci prawidłowe korzystanie z tv, gdyż oglądając, z automatu koncentrujesz wzrok na tym pikselu i cię to rozprasza

.
W linku masz opisane co i jak jeśli chodzi o reklamacje z tytułu Rękojmi:
Rękojmia
4. Masz jeszcze jedną szanse jeśli poprzednie nie zdadzą egzaminu.
Piszesz, że masz wykupioną rozszerzoną Gwarancję. Poczytaj co ona obejmuje i jeśli nie uda się z reklamacją z tytułu Rękojmi to może ta rozszerzona Gwarancja pozwoli ci na wymianę lub zwrot tv

.
Pamiętaj, że możesz skorzystać z bezpłatnej porady rzecznika praw konsumenta (z reguły mają swoje siedziby w UM).
Pamiętaj, że wszystko załatwiaj pisemnie. Składając pismo, żądaj potwierdzenia na kopi przez osobę przyjmującą (pieczątka sklepu, podpis potwierdzający zgodność z oryginałem).
Spróbować na pewno warto, masz swoje prawa jako konsument i trzeba z nich korzystać.
Napisze jeszcze raz nie jestem specjalistą i mogę się mylić.
Powodzenia.