Sony nagle dostało olśnienia : Telewizory sprzedają się głównie ze względu na jakość.
Sony TV w świecie całkowicie zmienia całkowicie strategię. Zgubili z pola widzenia jakość a poddali się trendom smart i 3D. A z badań wynika że ludzie nie dbają o 3D.
Zmiany, zmiany, zmiany .
Sony jest gotowa do rewolucji.
Nowa trasa wytyczona przez kapitana Kaz Hirai jest prosta.
Czas na jakość, jakość, jakość !!!
Sony podwinął rękawy i próbował dowiedzieć się, co się stało, dlaczego Sony TV nie są pożądane tak jak kiedyś przez wszystkich ?
I odkrył że popełniano duże błędy.
Podczas spotkania z brytyjskimi dziennikarzami w siedzibie Sony - Hiroshi Sakamoto, starszy zastępca i dyrektor generalny Home Entertainment Business Planning przedstawił badania które wykonano na dużej liczbie konsumentów. Badania dla wielu oczywiste, zaskoczyły Sony.
Pierwsze pytanie było związane z powodem zakupu nowego telewizora.
Oczywiście zdecydowana większość podała że wygrywa jakość. W następnej kolejności wielkość, cena, wygląd i dźwięk.
Przeglądanie stron internetowych i Smart TV znajdują się na dole listy życzeń, a 3D zamyka listę oczekiwań.
Pan Sakamoto podsumował to mniej więcej tak:
- chcemy dobry obraz z dobrym dźwiękiem w dobrej cenie, wszystko inne jest bezużyteczne.
Hiroshi Sakamoto nie bał się przyznać faktycznie , że ich ich uwaga nie jest zawsze skierowana do osiągnięcia jakości, a w ostatnich latach Sony stara się tworzyć produkty kompleksowe, zintegrowane i funkcjonalne nie kładąc nacisku na najwyższą możliwą jakość obrazu.
Sony jest również przerażone, że znak towarowy nie jest już powodem do zakupu telewizora automatycznie (gdzie te czasy?).
Wówczas klienci marzyli o telewizorach Sony i kupowali je z zamkniętymi oczami wiedząc, że kupują najwyższą jakość.
Sony to był synonim absolutnie najwyższej jakości.
Teraz konsument nie jest już lojalni wobec marki i oceniając inne produkty sprawdza czy oferują one lepszą wydajność .
Choć potencjał i tak jeszcze drzemie:
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...zaglosuj-i-popros-innych-aby-zaglosowali.html
Hiroshi Sakamoto powiedział że mimo wszystko nie da się już pominąć postępu technologicznego i wszystkie zdobycze marketingowe - 3D, Smart Tv pozostaną już na stałe integralną częścią telewizora. Ale nie będą tak samo ważne jak jakość dźwięku, jakość obrazu i cena.
Może dlatego Sony wybrał Kryształ LED zamiast OLED w najbliższej przyszłości?
Może dlatego Sony chce natychmiast wprowadzić go do produkcji ?
Może nie jest za późno aby hasło - "Dobre bo Sony " wróciło na swoje miejsce ?
Może warto słuchać czego oczekują ludzie i produkować ku ich radości , a nie tworzyć produktów inżynierskich i dziwić się że ludzie tego nie chcą.
Może warto wysłuchać internautów jako mądrej, wrażliwej i chętnej do współpracy siły ?
dday
Sony TV w świecie całkowicie zmienia całkowicie strategię. Zgubili z pola widzenia jakość a poddali się trendom smart i 3D. A z badań wynika że ludzie nie dbają o 3D.

Sony jest gotowa do rewolucji.
Nowa trasa wytyczona przez kapitana Kaz Hirai jest prosta.
Czas na jakość, jakość, jakość !!!
Sony podwinął rękawy i próbował dowiedzieć się, co się stało, dlaczego Sony TV nie są pożądane tak jak kiedyś przez wszystkich ?
I odkrył że popełniano duże błędy.
Podczas spotkania z brytyjskimi dziennikarzami w siedzibie Sony - Hiroshi Sakamoto, starszy zastępca i dyrektor generalny Home Entertainment Business Planning przedstawił badania które wykonano na dużej liczbie konsumentów. Badania dla wielu oczywiste, zaskoczyły Sony.
Pierwsze pytanie było związane z powodem zakupu nowego telewizora.
Oczywiście zdecydowana większość podała że wygrywa jakość. W następnej kolejności wielkość, cena, wygląd i dźwięk.
Przeglądanie stron internetowych i Smart TV znajdują się na dole listy życzeń, a 3D zamyka listę oczekiwań.
Pan Sakamoto podsumował to mniej więcej tak:
- chcemy dobry obraz z dobrym dźwiękiem w dobrej cenie, wszystko inne jest bezużyteczne.
Hiroshi Sakamoto nie bał się przyznać faktycznie , że ich ich uwaga nie jest zawsze skierowana do osiągnięcia jakości, a w ostatnich latach Sony stara się tworzyć produkty kompleksowe, zintegrowane i funkcjonalne nie kładąc nacisku na najwyższą możliwą jakość obrazu.

Sony jest również przerażone, że znak towarowy nie jest już powodem do zakupu telewizora automatycznie (gdzie te czasy?).
Wówczas klienci marzyli o telewizorach Sony i kupowali je z zamkniętymi oczami wiedząc, że kupują najwyższą jakość.
Sony to był synonim absolutnie najwyższej jakości.
Teraz konsument nie jest już lojalni wobec marki i oceniając inne produkty sprawdza czy oferują one lepszą wydajność .
Choć potencjał i tak jeszcze drzemie:
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...zaglosuj-i-popros-innych-aby-zaglosowali.html

Hiroshi Sakamoto powiedział że mimo wszystko nie da się już pominąć postępu technologicznego i wszystkie zdobycze marketingowe - 3D, Smart Tv pozostaną już na stałe integralną częścią telewizora. Ale nie będą tak samo ważne jak jakość dźwięku, jakość obrazu i cena.

Może dlatego Sony wybrał Kryształ LED zamiast OLED w najbliższej przyszłości?
Może dlatego Sony chce natychmiast wprowadzić go do produkcji ?
Może nie jest za późno aby hasło - "Dobre bo Sony " wróciło na swoje miejsce ?
Może warto słuchać czego oczekują ludzie i produkować ku ich radości , a nie tworzyć produktów inżynierskich i dziwić się że ludzie tego nie chcą.
Może warto wysłuchać internautów jako mądrej, wrażliwej i chętnej do współpracy siły ?
dday
Ostatnia edycja: