LG Display czyli światowy nr 2 producent płaskich ekranów, zamierza współpracować z Sony celem badań i produkcji telewizorów OLED.
LG planuje że dzięki temu powstanie ekran bardziej zaawansowany, z jaśniejszym ekranem
lepszymi cenami aby skutecznie konkurować z nadchodzącymi modelami Samsunga .
LG Display zainteresowany jest sprzedażą swoich ekranów OLED do tego japońskiego producenta telewizorów . Umowa w przypadku realizacji, będzie stanowić pomocną dłoń dla poprawy strat na które cierpi koncern Sony od lat.
Do badań dla zrównoważonego rozwoju biznesu mają się przyłączyć oprócz Sony również Toshiba, Philips i kilku chińskich producentów telewizyjnych.
Czy będą wystarczająco dobre jak modele Samsunga ? O tym już możemy się przekonać na najbliższych targach CES w Las Vegas.
Sony CEO
Howard Stringer
Współpraca to również dobry znak, że LG Display zabezpieczy większą produkcję tańszych modeli Sony " powiedział inny człowiek z branży, prosząc o zachowanie anonimowości".
Pewnie dlatego Sony chce sprzedać swoje udziały w fabryce paneli którą prowadzi razem z Samsungiem jeszcze w tym roku. Sony ma udziały 50:50 w LCD joint venture z Samsung w prowincjonalnym mieście Tangjeong.
Należy podkreślić że już widać wyniki współpracy . LG sprzedał ponad 700.000 ekranów do telewizorów Sony w trzecim kwartale tego roku, w porównaniu z 340.000 w drugim kwartale.
W pierwszym kwartale 2011 roku, Sony kupił 450.000 ekranów LG do telewizorów 32 i 37" .
LG zwiększyła dwukrotnie sprzedaż ekranów dla Sony w drugim kwartale 2010 roku. A dostawy Samsunga do Sony spadły do 55,1 procent z 64,6% - według źródeł.
A to jeszcze nie koniec bo sprzedaży LG LCD dla Sony ma jeszcze w tym roku wzrosnąć o kolejne 10%.
Sony jest zdesperowane, by wspierać outsourcing w celu obniżenia kosztów zaopatrzenia i pokonać szybko pogarszające ceny .
Telewizory OLED
Analitycy twierdzą, że LG może podpisać umowę z Sony na ultra-cienkie wyświetlacze następnej generacji- wyświetlacze OLED .
LG Display CEO
Kwon Young-soo
LG niedawno zdecydował, że zostanie uruchomiona produkcja ekologicznie zasilanych paneli OLED w rozmiarze 55" .
Szef Kwon Young-soo LG Display jest zdania, że jego technologia IPS również lepiej nadaje się do urządzeń przenośnych takich jak tablety i smartphony.
Panele OLED na początku mogą być droższe niż obecne panele LCD. Ale kierunek rozwoju
wskazuje wyraźnie na telewizory OLED które wkrótce będą stanowiły główne źródło dochodów.
Zarówno Sony jak i LG najbardziej obawiają się konkurencyjnych ekranów Samsunga , które mają być również zaprezentowane na najbliższych International Consumer Electronics Show (ICES) w Las Vegas w styczniu przyszłego roku .
Samsung korzystając że jest sponsorem Igrzysk Olimpijskich w Londynie w tym samym roku zamierza ostro promować nadchodzącą wielkimi krokami technologię.
Dyrektor finansowy Jeong Ho-young powiedział, że firma wprowadzi do sprzedaży duże panele OLED pod koniec przyszłego roku i decyzje inwestycyjne nastąpią po analizie reakcji rynku.
KoreaTimes
LG planuje że dzięki temu powstanie ekran bardziej zaawansowany, z jaśniejszym ekranem
lepszymi cenami aby skutecznie konkurować z nadchodzącymi modelami Samsunga .
LG Display zainteresowany jest sprzedażą swoich ekranów OLED do tego japońskiego producenta telewizorów . Umowa w przypadku realizacji, będzie stanowić pomocną dłoń dla poprawy strat na które cierpi koncern Sony od lat.
Do badań dla zrównoważonego rozwoju biznesu mają się przyłączyć oprócz Sony również Toshiba, Philips i kilku chińskich producentów telewizyjnych.
Czy będą wystarczająco dobre jak modele Samsunga ? O tym już możemy się przekonać na najbliższych targach CES w Las Vegas.

Sony CEO
Howard Stringer
Współpraca to również dobry znak, że LG Display zabezpieczy większą produkcję tańszych modeli Sony " powiedział inny człowiek z branży, prosząc o zachowanie anonimowości".
Pewnie dlatego Sony chce sprzedać swoje udziały w fabryce paneli którą prowadzi razem z Samsungiem jeszcze w tym roku. Sony ma udziały 50:50 w LCD joint venture z Samsung w prowincjonalnym mieście Tangjeong.
Należy podkreślić że już widać wyniki współpracy . LG sprzedał ponad 700.000 ekranów do telewizorów Sony w trzecim kwartale tego roku, w porównaniu z 340.000 w drugim kwartale.
W pierwszym kwartale 2011 roku, Sony kupił 450.000 ekranów LG do telewizorów 32 i 37" .
LG zwiększyła dwukrotnie sprzedaż ekranów dla Sony w drugim kwartale 2010 roku. A dostawy Samsunga do Sony spadły do 55,1 procent z 64,6% - według źródeł.
A to jeszcze nie koniec bo sprzedaży LG LCD dla Sony ma jeszcze w tym roku wzrosnąć o kolejne 10%.
Sony jest zdesperowane, by wspierać outsourcing w celu obniżenia kosztów zaopatrzenia i pokonać szybko pogarszające ceny .
Telewizory OLED
Analitycy twierdzą, że LG może podpisać umowę z Sony na ultra-cienkie wyświetlacze następnej generacji- wyświetlacze OLED .

LG Display CEO
Kwon Young-soo
LG niedawno zdecydował, że zostanie uruchomiona produkcja ekologicznie zasilanych paneli OLED w rozmiarze 55" .
Szef Kwon Young-soo LG Display jest zdania, że jego technologia IPS również lepiej nadaje się do urządzeń przenośnych takich jak tablety i smartphony.

Panele OLED na początku mogą być droższe niż obecne panele LCD. Ale kierunek rozwoju
wskazuje wyraźnie na telewizory OLED które wkrótce będą stanowiły główne źródło dochodów.
Zarówno Sony jak i LG najbardziej obawiają się konkurencyjnych ekranów Samsunga , które mają być również zaprezentowane na najbliższych International Consumer Electronics Show (ICES) w Las Vegas w styczniu przyszłego roku .
Samsung korzystając że jest sponsorem Igrzysk Olimpijskich w Londynie w tym samym roku zamierza ostro promować nadchodzącą wielkimi krokami technologię.
Dyrektor finansowy Jeong Ho-young powiedział, że firma wprowadzi do sprzedaży duże panele OLED pod koniec przyszłego roku i decyzje inwestycyjne nastąpią po analizie reakcji rynku.
KoreaTimes