Sony odpiera ataki LG w sprawie - 3D aktywne vs 3D pasywne.
San Diego, Kalifornia - Sony w odpowiedzi na ataki na jego telewizory LCD LED 3D HD ze strony LG , stwierdził że promowanie badań konsumenckich LG Electronic poprzez ogłoszenia w internecie i gazetach to jedynie rzekome słowa badanych konsumentów.
Przypominamy sprawę dla tych co nie śledzą na bieżąco ataku LG na konkurencyjne telewizory w technologii aktywnej systemów 3D.
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/69214-pasywne-kontra-aktywne-epizod-ii-czy-mleko-sie-wylalo.html
Głos zabrał ze strony Sony Electronics Home Division starszy wiceprezes Mike Abary - "Klienci wybierając podczas badań LG wybierali na podstawie z ich portfeli" Zwrócił uwagę że podobnego zdania jest wiceprezes Samsunga John Revie.
Abary zwrócił uwagę, że aktywna technologia Sony dostarcza najlepszych i najładniejszych obrazów 3D dostępnych na rynku.
"Szczególnie ważne jest to, że tylko nasza aktywna technologia migawkowa zapewnia HD zarówno w 2D jak i 3D"
Abary powiedział "Sony tworzy najwydajniejszy telewizor w technologii 3D dla konsumentów." Opublikowane przez LG wyniki druzgocącego zwycięstwa (5:1) wyboru przez klientów technologii pasywnej nad modelami Samsunga i Sony z technologii aktywnej , traktowane są przez prezesa Abary jako działania marketingowe.
W badaniu które zostało przeprowadzone dla LG przez Morpace
ponad 80% respondentów preferowało wybór LG Kino 3D.
LG za wrażenia 3D - otrzymało 78 procent głosów, a za efekty 3D też zwyciężyło LG stosunkiem 77 procent do 23%.
Za ogólne wrażenie również LG (77 procent).
Zarówno prezes Samsunga Revie jak i prezes Sony Abary wskazywali na wyniki udziału w sprzedaży detalicznej gdzie cyfry pokazują że telewizory z aktywnymi okularami sprzedają się w ilości 90% a pasywnymi tylko 10%.
Twice

San Diego, Kalifornia - Sony w odpowiedzi na ataki na jego telewizory LCD LED 3D HD ze strony LG , stwierdził że promowanie badań konsumenckich LG Electronic poprzez ogłoszenia w internecie i gazetach to jedynie rzekome słowa badanych konsumentów.
Przypominamy sprawę dla tych co nie śledzą na bieżąco ataku LG na konkurencyjne telewizory w technologii aktywnej systemów 3D.
http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/69214-pasywne-kontra-aktywne-epizod-ii-czy-mleko-sie-wylalo.html
Głos zabrał ze strony Sony Electronics Home Division starszy wiceprezes Mike Abary - "Klienci wybierając podczas badań LG wybierali na podstawie z ich portfeli" Zwrócił uwagę że podobnego zdania jest wiceprezes Samsunga John Revie.
Abary zwrócił uwagę, że aktywna technologia Sony dostarcza najlepszych i najładniejszych obrazów 3D dostępnych na rynku.
"Szczególnie ważne jest to, że tylko nasza aktywna technologia migawkowa zapewnia HD zarówno w 2D jak i 3D"
Abary powiedział "Sony tworzy najwydajniejszy telewizor w technologii 3D dla konsumentów." Opublikowane przez LG wyniki druzgocącego zwycięstwa (5:1) wyboru przez klientów technologii pasywnej nad modelami Samsunga i Sony z technologii aktywnej , traktowane są przez prezesa Abary jako działania marketingowe.
W badaniu które zostało przeprowadzone dla LG przez Morpace
ponad 80% respondentów preferowało wybór LG Kino 3D.
LG za wrażenia 3D - otrzymało 78 procent głosów, a za efekty 3D też zwyciężyło LG stosunkiem 77 procent do 23%.
Za ogólne wrażenie również LG (77 procent).
Zarówno prezes Samsunga Revie jak i prezes Sony Abary wskazywali na wyniki udziału w sprzedaży detalicznej gdzie cyfry pokazują że telewizory z aktywnymi okularami sprzedają się w ilości 90% a pasywnymi tylko 10%.
Twice