Samsung szaleje. Sprzedaż QLED TV prognozuje wzrost o 88% w tym roku !
Sprzedaż telewizorów QLED TV prognozuje wzrost o 88% w tym roku.
Dane dotyczące sprzedaży są cały czas okryte zasłoną, często spowite żargonem marketingowym lub finansowym, a prezentowane w określony sposób mogą być potężnym narzędziem marketingowym.
Informacje zebrane przez punkt informacyjny, Business Korea, wskazują na niedawny raport koreańskiej firmy KB Securities, która zajmuje się informacjami na temat badań i inwestycji.
Raport twierdzi, że sprzedaż telewizorów Quantum Dot LED Samsunga wzrośnie w 2019 r. O 88% w stosunku do ubiegłego roku, przewyższając wyniki z rywali z produkcji OLED - czyli coś, co zostało wcześniej skomentowane przez obserwatora branży IHS Markit.
Według analityka Kim Dong-won „Przesyłki telewizorów QLED, już przekroczyły ilość sprzedaży telewizorów OLED i będą znacznie wyższe niż oczekiwano. Przewiduje się, że przesyłki telewizyjne QLED wyniosą w tym roku 5,10 mln sztuk, czyli o 88% więcej niż w ubiegłym roku, przewyższając znacznie ilości 3,40 mln sztuk prognozowanych dla telewizorów OLED. ”
Wzrost sprzedaży w ostatnim 2018 r. Wynika z wielu przyczyn, takich jak „zróżnicowany asortyment produktów dla każdego rozmiaru ekranu” oraz elastyczne obniżki cen, które mogą być oferowane w obliczu spadku cen paneli LCD. Te spadki cen są spowodowane tym, że chińscy producenci paneli nasycają rynek ekspozycyjny, obniżając tym samym ceny, co z kolei stymuluje wzrost zainteresowania konsumentów.
To wszystko dobra wiadomość dla Samsunga jako całości, a Kim dodał: „Oczekuje się, że dział biznesowy Samsung Electronics Consumer Electronics (CE) odnotuje wzrost zysku operacyjnego o 24 procent do 2,50 bilionów wygranych (2,14 miliarda USD) w tym roku”.
Czy wg Was dane sprzedażowe pomagają lub utrudniają konsumentowi podjąć decyzję ?
Czy znajomość trendów sprzedaży danego produktu daje użyteczne informacje o potencjalnej wartości lub trwałości nowego produktu lub technologii ?
A może to tylko dym i lustra, które dezorientują społeczeństwo i olśniewają branżę ?
avforum
Dane dotyczące sprzedaży są cały czas okryte zasłoną, często spowite żargonem marketingowym lub finansowym, a prezentowane w określony sposób mogą być potężnym narzędziem marketingowym.
Informacje zebrane przez punkt informacyjny, Business Korea, wskazują na niedawny raport koreańskiej firmy KB Securities, która zajmuje się informacjami na temat badań i inwestycji.
Raport twierdzi, że sprzedaż telewizorów Quantum Dot LED Samsunga wzrośnie w 2019 r. O 88% w stosunku do ubiegłego roku, przewyższając wyniki z rywali z produkcji OLED - czyli coś, co zostało wcześniej skomentowane przez obserwatora branży IHS Markit.
Według analityka Kim Dong-won „Przesyłki telewizorów QLED, już przekroczyły ilość sprzedaży telewizorów OLED i będą znacznie wyższe niż oczekiwano. Przewiduje się, że przesyłki telewizyjne QLED wyniosą w tym roku 5,10 mln sztuk, czyli o 88% więcej niż w ubiegłym roku, przewyższając znacznie ilości 3,40 mln sztuk prognozowanych dla telewizorów OLED. ”
Wzrost sprzedaży w ostatnim 2018 r. Wynika z wielu przyczyn, takich jak „zróżnicowany asortyment produktów dla każdego rozmiaru ekranu” oraz elastyczne obniżki cen, które mogą być oferowane w obliczu spadku cen paneli LCD. Te spadki cen są spowodowane tym, że chińscy producenci paneli nasycają rynek ekspozycyjny, obniżając tym samym ceny, co z kolei stymuluje wzrost zainteresowania konsumentów.
To wszystko dobra wiadomość dla Samsunga jako całości, a Kim dodał: „Oczekuje się, że dział biznesowy Samsung Electronics Consumer Electronics (CE) odnotuje wzrost zysku operacyjnego o 24 procent do 2,50 bilionów wygranych (2,14 miliarda USD) w tym roku”.
Czy wg Was dane sprzedażowe pomagają lub utrudniają konsumentowi podjąć decyzję ?
Czy znajomość trendów sprzedaży danego produktu daje użyteczne informacje o potencjalnej wartości lub trwałości nowego produktu lub technologii ?
A może to tylko dym i lustra, które dezorientują społeczeństwo i olśniewają branżę ?
avforum