Jaki TV 43 cale UHD, maks. 2800 zł

aaaddd

New member
Czy istnieje telewizor, który zamieni mi Sharp LC-43CUF8472ES za 1600 zł?

Jakość obrazu była ok, albo dało się przyzwyczaić. Gorzej z funkcjonalnością - płacenie tyle za sam telewizor, mnie nie zadowala, centrum multimedialnego z niego nie zrobiłem, bo jest wypchany po brzegi możliwościami, ale tylko na papierze...

Jest to wciąż (dopóki go nie odeślę) mój pierwszy TV LCD, więc chcę być usatysfakcjonowany, ale nie zamierzam przepłacać, bo następny tv znowu kupię za 15 lat :)

- 43 cale
- chcę mieć 4K - widać różnicę i nawet jeśli są to budżetowe modele, to mi starczą
- matryca IPS - kanapa niby na wprost, ale służy i do spania, więc pozycja oglądania zmienia się wraz z upływem dnia
- wolę jednak Direct LED, może i piszecie, że Edge potrafi go przegonić, ale to zależy od modelu, a nie znam się na tyle, żeby powiedzieć, który model można brać z Edge
- TV do oglądania filmów, ew. grania na PS3
- powinien mieć obsługę flash video (przez własną przeglądarkę), Netflixa z możliwością WYŁĄCZENIA upłynniaczy
- DLNA (czyli dość szeroką game obsługiwanych formatów wideo)
- screen mirroring ze smartfonów przez Wi Fi Direct, Miracast (niekoniecznie WiDi - nie mam sprzętu)
- slot CI+ do UPC
- miło, gdyby miał nagrywanie.

Początkowo założyłem kwotę poniżej 1800, po chęci wymiany Sharpa przekonałem się, że nawet 2000-2500 to będzie za mało, bo nic nie potrafię znaleźć. Nie chciałbym wydawać więcej, niż 2800, to i tak nieomal 2x tyle, co Sharp.

Pod TV podpinam 15-letnie głośniki 2.1 Creative SW320, są zdecydowanie lepsze, niż te w telewizorze, nawet jeśli to Harman, dlatego telewizor powinien mieć wyjście minijack, ewentualnie jeśli mnie ktoś przekona, że dajmy na to za kilkaset złotych dostanę głośniki telewizyjne 2.1, które będą lepsze od Creativa. Tylko, że wtedy cena telewizora spada o koszt tych głośników.