Wybór telewizora, jak i reszty osprzętu:D

Camper1992

New member
Witam, w najbliższym czasie zamierzam zmienić mój stary, wysłużony telewizor na plazmę lub lcd. Odtwarzane na tv będą głównie filmy z satelity(również HD) i z dysku(również mkv), czasem jakiś BR i gra). Będzie stać w niezbyt nasłonecznionym pokoju. Czego oczekuję? Dobrej jakości obrazu i kolorów, rozdzielczości FHD, 4 wejść HDMI(chcę nimi podłączyć tuner HD, odtwarzacz HDD ASUS O!Play, jakiś odtwarzacz BR i od czasu do czasu lapka, żeby pograć), ekranu o przekątnej minimum 42". Cena jaką mogę dać za telewizor to około 3000, górna granica to 3500. Co moglibyście mi polecić w tej cenie możliwie z oferty mediamarkt?
Poza telewizorem chcę zakupić odtwarzacz hdd i jakiś odtwarzacz BR, z tym pierwszym nastawiłem się na ASUS O!Play, z wyborem odtwarzacza BR też mam problem, szukam czegoś w miarę przystępnej cenie(około 500zł).
Proszę o pomoc i porady, ponieważ w kategorii sprzętu tv jestem kompletnym laikiem:(
 

cactusek

New member
Bez reklam
Naprawde niewiele tv ma 4hdmi. Może warto skupić sie na min trzech. Zawsze mozesz odpiąc jeden ze sprzetów, przeciez lapek nie bedzie podpiety na stałe.
Wypełnij ankiete wtedy bedzie ci można doradzić coś konkretniej.
 

Camper1992

New member
Ok

No to tak:):
odległość od ekranu = różnie, około 3-5 m
jak słońce świeci w pokoju = pokój raczej nie jest nasłoneczniony, światło nie będzie padać na tv
jak duży jest pokój = 30-35 m^2(tak na oko, dokładniejszych pomiarów dokonam jutro)
jaki masz obecnie telewizor = CRT 21"
jakie programy najczęściej oglądasz = filmy, mkv, seriale
więcej oglądasz w dzień czy wieczorem = różnie, przeważnie od 16 do 23, w weekendy często i cały dzień
preferowana wielkość telewizora = 42=<
preferowana marka = brak
czego nie lubisz w telewizorach = złej jakości obrazu i kolorów, szumów, wad
jakie urządzenia będą podłączone = tuner sat HD, ASUS O!Play, BR