Wybor amplitumera, glosnkow

meteor87

New member
Witam
Chcialbym zasiegnac porady w wyborze amplitunera do kina domowego 5.1, gdyz jestem w tym temacie zielony.
-Wiec pokoj jest 14m2
-do amplituera bylaby podlaczona konsola ps3 (mozliwe przez HDMI lub kabel optyczny)
i komputer (mozliwe przez HDMI lub jakck >chinche)
-Chcialbym aby obslugiwalo system 5.1
I tak szukalem niedrogiego amplitunera (poniewaz nie potrzebuje giganta mocy)
widzialem na allegro przykladowo Yamahe RX-V363,RX-V463 takze sonego SONY STR-DG520, SONY STR-DG720 w bardzo przystepnych cenac tylko nie orientuje sie czy spelnialy by moje wymagania ps3 + komputer do filmow, gier i mozyki

Chyba najwiekszy problem mam z wyborem glosnikow poniewaz potrzebuje malych kolumn(duzych nie mam gdzie umiescic) wiec wpadly mi w oko
JBL SCS178 wymiarowo, wg mojego uznania firma dobra, a takze cena przystepna, tylko ze impedancja jest 4 Ohm i niewiem ktory aplituner by do nich pasowal, ciezko bylo mi znalesc, a moze wybrac inne glosniki?
Mysle ze moglbym przeznaczyc na aplintuner + glosniki 2500 zl
 

PopaY

New member
Bez reklam
Jeśli PS3 to ja bym nie wybrał żadnego amplitunera z powyższych. Poszukaj czegoś z dekoderami HD i nie podłączaj konsoli przez optyka, bo to głupota. Amplitunery Sony raczej przy tych kolumnach odpadają, bo końcówki mocy sąw 8 Ohm i mogą się grzać gdyż nie mają przełącznika 4 -> 8. Ja wybrałem Sony 820 jako najtańszą alternatywę ampa ze wszystkimi kodekami audio, łącznie z HD, ale kolumn już szukałem w impedacji 8 Ohm.
 
Ostatnia edycja:

meteor87

New member
OK, wiec optyka jest juz gorszym rozwiazaniem niz HDMI? Zobaczylem ten amplituner Sonego 820 - mysle ze by mi odpowoadal i zecziwscie lepszy jest pod wzgledem dekoderow od tych ktore ja podalem, wlasnie problem jest z glosnikami ktoprych nie moglem dobrac, chodzi mi o male kolumny w tym wypadku 8 Ohm.
Dzieki za odpowiedz.
 

PopaY

New member
Bez reklam