W końcu. Pilot do PS4 zawita w najbliższym czasie.

Jam Nius

piszę
81bDQ-z83YL._SL1500_.jpg

Ostatnie premiery konsol to jedna z dziwniejszych premier sprzętu elektronicznego ostatnich lat. Najnowsze produkty zarówno Microsoftu jak i Sony podczas premiery oferowały dużo mniej niż będące w sprzedaży stare odpowiedniki. Przykład? Dopiero niedawno Sony udostępniło możliwość strumieniowania filmów na PS4. Po wielu miesiącach od primery. Na szczęście dla użytkowników w stosunkowo odpowiednim czasie pojawi się także pilot, który w dużym stopniu ułatwi korzystanie z konsoli jako centrum multimedialnego. Nie czekajcie tylko zamawiajcie przedpremierowo piloty, bo sami wiecie jak ułatwiają życie. A nie... u nas nie ma jeszcze Amazona :p No to musicie poczekać.
 

bluray

Banned
W PS3 korzystałem wyłącznie z pilota.
Problem w tym, że PS3 była rewolucyjnym produktem (listopada 2006). Prawdziwym centrum multimedialnej rozrywki.
6-rdzeniowy, dedykowany AV procesor, BD player, HD Audio, 3D ...
Mam i do dziś korzystam z najdroższej dziś wersji t.j. FAT 60GB z opcją SACD.

PS4 to zupełnie inna dedykacja. Dla graczy.

Czas na PS3 Bis (PS5 ?) z UHD, 8K, HDR, 16 rdzeniowym prockiem, DOLBY ATMOS itd. ...
Tylko, że na procek CELL złożyły się wtedy trzy bogate firmy: SONY, IBM i TOSHIBA.
Prace trwały kilka lat. Dziś Tośka i Sony są na deficycie. Szans ZERO.

"Cell (właśc. Cell Broadband Engine Architecture) – architektura procesora opracowana przez alians STI, w skład którego wchodzą firmy Sony, Toshiba i IBM. Procesor jest wytwarzany w technologii 90, 65 i 45 nmSOI.
W centrum projektowym – STI Design Center, w Austin w Teksasie, począwszy od marca 2001, w przeciągu czterech lat, wykonano projekt architektury oraz dokonano jej pierwszej implementacji. Budżet przedsięwzięcia, według informacji podanych przez firmę IBM, zbliżył się do 400 mln USD.
Najpopularniejszym produktem, w którym swoje zastosowanie znalazł procesor Cell, jest konsola Sony PlayStation 3. Odmiana procesorów Cell o zwiększonej wydajności dla obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji nosi nazwę PowerXCell 8i. Ta odmiana jest wytwarzana w technologii 65 nm. Jest ona stosowana w niektórych maszynach serwerowych IBM, w tym w superkomputerach Nautilus i Roadrunner."
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To z poziomu pada nic nie idzie zrobic tylko trzeba dedykowanego pilota do multimediow?

Częściowo być może tak jest (choć wątpię) - Armaniga się spytaj On ma PS 4 - dla mnie generalnie pilot ułatwia życie wiec jakbym miał PS4 na pewno bym kupił pilota.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
w PS3 nadal mam pilota i nie wyobrażam sobie obsługi bez niego, choć w zasadzie, jak pisze bluray, to było w 2006. Kupiłem ją wtedy prawie tyko dla BD. Gry były dodatkiem. Dziś nie używam PS3 do multimediów, a gram prawie wcale, dlatego nie spieszy mi się do wymiany. Poczekam chyba na PS5 :)
 
P

PlayStation

Guest
W PS3 korzystałem wyłącznie z pilota.
Problem w tym, że PS3 była rewolucyjnym produktem (listopada 2006). Prawdziwym centrum multimedialnej rozrywki.
6-rdzeniowy, dedykowany AV procesor, BD player, HD Audio, 3D ...
Mam i do dziś korzystam z najdroższej dziś wersji t.j. FAT 60GB z opcją SACD.

PS4 to zupełnie inna dedykacja. Dla graczy.

Czas na PS3 Bis (PS5 ?) z UHD, 8K, HDR, 16 rdzeniowym prockiem, DOLBY ATMOS itd. ...
Tylko, że na procek CELL złożyły się wtedy trzy bogate firmy: SONY, IBM i TOSHIBA.
Prace trwały kilka lat. Dziś Tośka i Sony są na deficycie. Szans ZERO.

"Cell (właśc. Cell Broadband Engine Architecture) – architektura procesora opracowana przez alians STI, w skład którego wchodzą firmy Sony, Toshiba i IBM. Procesor jest wytwarzany w technologii 90, 65 i 45 nmSOI.
W centrum projektowym – STI Design Center, w Austin w Teksasie, począwszy od marca 2001, w przeciągu czterech lat, wykonano projekt architektury oraz dokonano jej pierwszej implementacji. Budżet przedsięwzięcia, według informacji podanych przez firmę IBM, zbliżył się do 400 mln USD.
Najpopularniejszym produktem, w którym swoje zastosowanie znalazł procesor Cell, jest konsola Sony PlayStation 3. Odmiana procesorów Cell o zwiększonej wydajności dla obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji nosi nazwę PowerXCell 8i. Ta odmiana jest wytwarzana w technologii 65 nm. Jest ona stosowana w niektórych maszynach serwerowych IBM, w tym w superkomputerach Nautilus i Roadrunner."

PlayStation 3 60 GB :krol:

Miałem dwie sztuki.
Ja płaciłem 2400zł / sztuka ( 2006 zima ) :)
Wisienka na torcie...wsteczna kompatybilność :mrgreen:
 
Do góry