Sony 55 xf 9005 kopia ekranu problem

foniatra

New member
Mam problem z połączeniem z smartfonem Samsung s23plus jako kopia ekranu.
Aktualizację aktualne,udało się może z 2 razy na 50 prób,na tv pokazuje przez moment brak połączenia wi fi,jak ten problem rozwiązać
 

gruby214

New member
Cześć,

Sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie 7220. Zawsze miałem z tym problem, ale po którejś aktualizacji problem ustąpił. Telewizor musi być podłączony do Wi-Fi. Ten komunikat „brak połączenia” też mi się dzisiaj wyświetlił, ale zaraz wszystko działało. Może trzeba będzie przywrócić ustawienia fabryczne na telewizorze, jeśli dalej będzie problem. Telefon też możesz uruchomić ponownie. Ja łączę się z S23 Ultra.
 

foniatra

New member
Cześć,

Sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie 7220. Zawsze miałem z tym problem, ale po którejś aktualizacji problem ustąpił. Telewizor musi być podłączony do Wi-Fi. Ten komunikat „brak połączenia” też mi się dzisiaj wyświetlił, ale zaraz wszystko działało. Może trzeba będzie przywrócić ustawienia fabryczne na telewizorze, jeśli dalej będzie problem. Telefon też możesz uruchomić ponownie. Ja łączę się z S23 Ultra.
Telewizor jest cały czas pod wifi a ten komunikat tylko na chwilę się pojawią,faktycznie może trza przywrócić do ustawień fabrycznych
 

gruby214

New member
Nic mu nie dolega. Strasznie oporny ten Tv do telefonu samsunga. Od zakupu mi to nie działało. Teraz z tym softem 7220 działa. W międzyczasie przywracałem fabryczne bo co innego mnie irytowało.
 

gruby214

New member
Mi od nowości nie działały aktualizacje online (Zawsze soft był aktualny). Sprawdzam na stronie Sony aktualne. Tam jest plik do pobrania na pendrive i instrukcja instalacji.
 

gruby214

New member
Ja bym sprawdził jeszcze czy tv i telefon podłączony jest pod to samo wifi 2.4G jeżeli router jest dwuzakresowy, może to ma znaczenie.Uruchomił bym ponownie tv i telefon. Jak to nie pomoże to przywróciłbym tv do fabrycznych. Jak bardzo Ci zależy na tej funkcji to i telefon bym zresetował. Nie mam więcej pomysłów.
 

foniatra

New member
Ja bym sprawdził jeszcze czy tv i telefon podłączony jest pod to samo wifi 2.4G jeżeli router jest dwuzakresowy, może to ma znaczenie.Uruchomił bym ponownie tv i telefon. Jak to nie pomoże to przywróciłbym tv do fabrycznych. Jak bardzo Ci zależy na tej funkcji to i telefon bym zresetował. Nie mam więcej pomysłów.
Dziękuję za pomoc,okazało się, że wystarczy samo kliknięcie w Smart wiew bez wchodzenia w menu tv kopia ekranu...takie coś a tyle nerwów...
 
Do góry