Samsung T220HD REKLAMACJA

AstonMartin

New member
Witam nie dawno zakupiłem ten monitor i na drugi dzien padły prawdopodobnie świetlówki lub inwerter zabardzo sie nie znam ale gdzies przeczytałem ze to jest powód czarnego obrazu, ktory jest wyswietlany i mozna go zobaczy jak sie przyłozy lampke (bo dzięk jest) ok i teraz do rzeczy monitor zamowiłem w Electro.pl i wysłałem do nich za pomocą formularza zawiadomienie o usterce problme w tym ze sie nie odzywają i sie zastanawiam czy samemu nie wysłac monitora do najbliższego serwisu samsunga czy to był by dobry pomysł czy lepie próbowac sie skontaktowac a electro.pl ponownie (na tym forum ktos napisał ze jesli chodzi o reklamacje to nie sa zbyt przyjaznie nastawieni )


WŁASNIE ZAUWAZYŁEM ZE POWINIENEM UMIESCIC TEN WĄTEK W DZIALE LCD (SORY to mój pierwszy post )
 
Ostatnia edycja:

AstonMartin

New member
ci z electro.pl nawet nie obierają tel. radze tam nie zamawiac bo jak cos sie stanie ze sprzętem to oni juz ci nie pomogą, naszczęście samsung ma 100% profesjonalne podejscie bo do nich zadzwoniłem i wszystko załatwione :) SORY za udzielanie sie znowu w nie odpowiedim wątku ale chaiałem zeby ktos kto ma zamiar kupowac u nich wiedział jakie mają podejscie do klienta
 
Do góry