Samsung HMX-T10 - zasłoniety częsciowo obiektyw.

sznaps82

New member
Witam.

Kupiłem wczoraj nową kamerę HMX-T10 i na dzień dobry chyba mam problem :?
Podczas podglądu i nagrywania po lewej stronie na górze mam efekt, jakbym palcem zasłaniał część obiektywu.

Film wrzuciłem na YT:

youtube.com/watch?v=mqW6vuRFJhI


Czy miał ktoś podobny problem ?

Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

Gucio50

New member
Bez reklam
Witam.

Kupiłem wczoraj nową kamerę HMX-T10 i na dzień dobry chyba mam problem :?
Podczas podglądu i nagrywania po lewej stronie na górze mam efekt, jakbym palcem zasłaniał część obiektywu.

Film wrzuciłem na YT:

youtube.com/watch?v=mqW6vuRFJhI


Czy miał ktoś podobny problem ?

Pozdrawiam.

Prawdopodobnie , w sklepie, komus upadła na podłogę.

Na co czekasz, zwróć ją bo masz na to 3-4 dni czasu. Oddaj zabierz pieniadze, a przy nastęnym zakupie juz badziesz wiedział na co zwrócić uwagę.
Nie zgadzaj sie na naprawę, kupiłeś nową i chcesz nową.
Powodzenia. :krol:
 

sznaps82

New member
Prawdopodobnie , w sklepie, komus upadła na podłogę.

Na co czekasz, zwróć ją bo masz na to 3-4 dni czasu. Oddaj zabierz pieniadze, a przy nastęnym zakupie juz badziesz wiedział na co zwrócić uwagę.
Nie zgadzaj sie na naprawę, kupiłeś nową i chcesz nową.
Powodzenia. :krol:

Kamerę kupiłem w sklepie internetowym.
Wysłałem do nich maila z opisem usterki, ale odpowiedź była do przewidzenia.
Polecili mi znalezienie najbliższego serwisu producenta.

Jest w prawie możliwości wymiany od ręki, jeśli jest uszkodzona od razu po zakupie ?

Pozdrawiam.
 

Gucio50

New member
Bez reklam
Kamerę kupiłem w sklepie internetowym.
Wysłałem do nich maila z opisem usterki, ale odpowiedź była do przewidzenia.
Polecili mi znalezienie najbliższego serwisu producenta.

Jest w prawie możliwości wymiany od ręki, jeśli jest uszkodzona od razu po zakupie ?

Pozdrawiam.

Spławili Cię.
Muszą w ciagu 5ciu dni zwrócić Ci pieniadze oraz koszty przesyłki.
Nie robia łaski.

Albo chcą przewlec sprawę ponad 5 dni, wtedy Ty masz problem. Bo jak sie okaże że kamera upadła na ziemie to serwis wcale jej nie musi naprawiać na gwarancji.

Nie czekaj, nie siedź z założonymi rękami, walcz.

Nie guzdraj się i walcz.
Po kazdym telefonie do nich wysyłaj emaila z żądaniem potwierdzenia.
Walcz!:krol:
 
Ostatnia edycja:
Do góry