Problem z Philips 65PUS8857 muchy w matrycy

TomaszSk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam. Mam problem z philips 65PUS8857. Kolejny raz w matrycy przy dolnej ramce pojawiły się muchy. Około roku temu miałem taki sam przypadek, serwis usunął muchy na gwarancji. Po tygodniu od naprawy ponownie pojawiła się mucha w tym samym miejscu i ponownie telewizor wylądował w serwisie. Teraz będzie trzeci raz, tylko już mam dwie muchy. Ewidentnie jest jakiś problem z tym telewizorem. Mam gwarancje do kwietnia 2025 i zastanawiam się czy po raz kolejny oddawać go do serwisu czy teraz już próbować przez rękojmię? Czy mógłby ktoś doradzić jak rozwiązać sprawę?
 

Attachments

  • 20241013_145859.jpg
    20241013_145859.jpg
    3 MB · Wyś: 44
  • 20241013_145839.jpg
    20241013_145839.jpg
    3,8 MB · Wyś: 44

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dobry kierunek , ja bym zgłosił jeszcze raz do serwisu, skoro masz na gwarancji może po trzeciej naprawie wymienią Ci na nowy model.
 

TomaszSk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dobry kierunek , ja bym zgłosił jeszcze raz do serwisu, skoro masz na gwarancji może po trzeciej naprawie wymienią Ci na nowy model.
Niestety PHILIPS odmawia naprawy telewizora. Zostałem z trzema muchami za matrycą. Telewizor wyląduje u syna w pokoju do ps5. Zamówiłem LG 65B46LA OLED, mam nadzieje, ze ten sprzęt się sprawdzi.
 

djrzz

Member
Niestety PHILIPS odmawia naprawy telewizora. Zostałem z trzema muchami za matrycą. Telewizor wyląduje u syna w pokoju do ps5. Zamówiłem LG 65B46LA OLED, mam nadzieje, ze ten sprzęt się sprawdzi.
Odmawia z jakiego względu?
Olej Philipsa i zgłoś do sklepu jako niezgodność towaru z umową, weszło zamiast rękojmi od 2023 roku.
 

TomaszSk

Klub HDTV.com.pl
VIP
W takim razie wybiorę się do sklepu i zgłoszę niezgodność towaru z umową. To jest w kwestii sklepu rozpatrzenie tego zgłoszenia? Czy dalej będzie szło przez Philipsa? Mam nadzieję, ze w taki sposób uda się coś wywalczyć. Dzięki za podpowiedz.
 

djrzz

Member
W takim razie wybiorę się do sklepu i zgłoszę niezgodność towaru z umową. To jest w kwestii sklepu rozpatrzenie tego zgłoszenia? Czy dalej będzie szło przez Philipsa? Mam nadzieję, ze w taki sposób uda się coś wywalczyć. Dzięki za podpowiedz.
To w jaki sposób sklep naprawi Ci tv zależy tylko od sklepu czy wyślą to do Philipsa czy naprawią to w garażu, najważniejsza kwestią jest to że to sklep odpowiada za przywrócenie tv do stanu sprawnego, a jeśli będzie się wymigiwał to po pierwsze musi Ci udowodnić że usterka powstała z Twojej winy! W innym wypadku zgłoś się do rzecznika praw konsumenta i powinni Ci wszystko wytłumaczyć jak postąpić by odzyskać kasę.
 
Do góry