Problem z obrazem SHARP 50FQ8EG 50" QLED 4K 144Hz

Adam890

New member
Szanowni,

niedawno zakupiłem sobie SHARP 50FQ8EG 50" QLED 4K 144Hz jestem akurat w trakcie podłączania telewizji kablowej, lecz jest już działający Internet.
Niestety na dole ekranu przy odtwarzaniu wideo z youtuba lub netflix pojawia się migoczący pasek. W zależności od chwili jest on większy lub mniejszy. Zaobserwowałem, że jest mały na ciemnym tle.
Kiedy wyłącznie np. na Netflix przeglądam katalog do wyboru filmu to nic takiego nie wskazuje i kolory są dobre, lecz tylko włączę jakiś film to zaczyna się problem.

Czy zgłosić reklamacje? Czy to jakiś problem z ustawieniami?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
20240909_165742.jpg
 

Adam890

New member
Jeszcze nic niestety nie wykonywałem ze względu na brak czasu. Rozumiem, że jest szansa, że ten błąd nie wymaga reklamacj TV.
 

Adam890

New member
Okazuje się, że problem chyba nie jest z samym telewizorem, lecz oprogramowaniem, chyba?
Mianowicie odbieram telewizję kablową przez internet za pomocą TVIP do którego internet jest podłączony na kablu. Obraz jest normalny i nie ma żadnych pasków.

Sam telewizja odbiera internet przez WiFi i tylko poprzez aplikacje na dole jest tego typu pasek. Jeśli ktoś się z tym spotkał proszę o radę. Może telewizor również podłączyć do internetu przez kabel.
 
Do góry