Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

SEBOL74

Member
Bez reklam
Panowie a gdzie ja napisałem, że telewizor jest już ponownie zabrany? Jeszcze nie wystosowałem pisma do sklepu ze zgłoszeniem problemu w związku z czym procedura reklamacyjna - rękojmia jeszcze nie ruszyła. Kiki jeśli faktycznie deklarujesz swoją pomoc to ja bardzo chętnie bym z niej skorzystał. W momencie gdy złożę reklamację - rękojmie i uzyskam numer drugiego zgłoszenia z miłą chęcią Ci go podam w celu pozytywnego załatwienia tej sprawy. Taka forma jest dla mnie gwarantem bezpieczeństwa.


wyslij prosze zdjecia twojego problemu zeby wszyscy mieli pewnosc ze takowy jest. ja ci wierze ale dobrze by bylo to udokumentowac. Poza tym gdyby u kogos zaczely sie pojawiac podobne problemy to bedzie mial porownanie i tez bedzie mogl prosic Kikiego o pomoc. Pozdr.
 

DzaceQ

Banned
@Kiki podawałem Ci już ten numer przy pierwszej reklamacji ale jeśli jest to istotne to poszukam jutro w papierach.
@SEBOL74 no wygląda to tak jak za pierwszym razem, może jeszcze nie aż tak ale znów w tym samym miejscu, wrzucałem tutaj foto jak coś to ewentualnie cykne znów choć szczerze nie wiem po co gdyby problemu nie było to serwis by go nie naprawial ;-) a że te same osoby wypisują co innego to akurat mnie nie dziwi.
 

DzaceQ

Banned
Kiki tak jak pisałem kilka postów wstecz, problem znów się pojawia dokładnie w tym samym miejscu, chciałbym jednak go zgłosić dopiero w momencie gdy pogłębi się bardziej jak za pierwszym razem (problem nasilal się z czasem), wtedy wystosuje pismo do sklepu bo chcę ponownie skorzystać z prawa odpowiedzialności sprzedawcy a nie gwarancji, jest to dla mnie istotna kwestia, podam wtedy aktualny numer, jeśli dasz radę mi pomóc na podstawie tego właśnie numeru będę bardzo usatysfakcjonowany :) Na tą chwilę czekam na pogłębienie się wady, uważam też, że taka chęć pomocy jest godna pochwały - dziękuję.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jestem po rozmowie z naczelnym serwisu na Polskę.
Będziesz miał wymieniony na nowy.
Czekam tylko na stare zlecenie i na nowe.
 

szybal

Banned
DzaceQ sam widzisz skąd u mnie te wątpliwości.
Masz możliwość wymiany 6 miesięcznego wadliwego modelu na nowy z 2 letnią gwarancją nie kiwając palcem .
Kiki idzie Tobie na rękę żebyś był szczęśliwym posiadaczem 8102.
A Ty dalej swoje .
Wszędzie gdzie mogłeś pisałeś negatywnie o Philipsie 8102 i serwisie masz możliwość wymiany od ręki i dalej kombinacja.
A może to telewizor rodziców i nie ty decydujesz co z nim dalej.
 

DzaceQ

Banned
Bardzo się cieszę w takim razie po powrocie z delegacji zajmę się tematem tak jak pisałem wyżej. Pewnie w tym czasie problem się nasili. Dzięki.
 

oled1974

Banned
Po prawej stronie widać jak przebijają chyba strefy wygaszania.
Widoczne jest na białej planszy, na pasku czerwonym oraz na płetwonurku.
Pozdrawiam.


Moderowano 2018 05 22 14:55
 

Attachments

  • IMG_20180410_001521.jpg
    IMG_20180410_001521.jpg
    12,9 KB · Wyś: 45
  • IMG_20180410_001440.jpg
    IMG_20180410_001440.jpg
    16,9 KB · Wyś: 43
  • 1523317551560.jpg
    1523317551560.jpg
    16,7 KB · Wyś: 261
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
Miałem tak samo ale po aktualizacji wszystko zniknęło - piszę o pierwszym foto.
Faktura/paragon jak zwał tak zwał to jedna wielka ściema - TV z odsprzedaży/po naprawie/albo nie wiadomo co - nie jest to żaden sklep - ciekawe jak teraz z gwarancją ?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
to jest jakas paranoja. dlaczego moj wpis sprzed 2 h zostal usuniety i dlaczego zniknal tez ten paragon/dowod kupna oleda1974 z postu na ktorego wyslalem komentarz !!!!!!!!!!!!
 

oled1974

Banned
Miałem tak samo ale po aktualizacji wszystko zniknęło - piszę o pierwszym foto.
Faktura/paragon jak zwał tak zwał to jedna wielka ściema - TV z odsprzedaży/po naprawie/albo nie wiadomo co - nie jest to żaden sklep - ciekawe jak teraz z gwarancją ?

Pozostawie to bez komentarza, bo nie ma i nie widze przed kim i komu sie tlumaczyc.
Ataszek niemartw sie pościska pościska i przestanie.:razz::razz::razz:
A gwarancje mam 24 miesiace.:hihi::hihi::hihi::hihi:
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Pozostawie to bez komentarza, bo nie ma i nie widze przed kim i komu sie tlumaczyc.
Ataszek niemartw sie pościska pościska i przestanie.:razz::razz::razz:
A gwarancje mam 24 miesiace.:hihi::hihi::hihi::hihi:

Nic nie ściska a zakup TV z szemranego źródła mnie nie interesuje - tyle w temacie.
 
Witam mam pytanko :) mam tv z UPC dekoder Horizon
i chce go wymienić na Moduł CI+ ktoś używa przy tym modelu i jest w stanie coś powiedzieć ? bo dekoder chodzi jak lodówka :D powoli zmienia kanały trzeba go obsługiwać dodatkowym pilotem a funkcji typu przewiń, jakiś aplikacji czy VOD nie używam w cale
 

popson

New member
Kupił gdzie kupił, jego prawo.

Mnie zaczyna zastanawiać kwestia usuwania komentarzy.
Czy może któryś z moderatorów wyjaśnić dlaczego usunął te komentarze ?
 
Do góry