Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Ataszek

Active member
Bez reklam
Primo : nikt nie zaczepia i nikt nie prowokuje.
Twój problem jest znany od dawna bo co chwila robiłeś wpisy po kilka dziennie - serwis zawalił to inna sprawa - twój przypadek jest jednostkowy i nie ma się nie jak do do jakości produktu/serii/modelu jak zwał tak zwał.
Nikt więcej nie zgłaszał problemów z brudna matrycą ....zadowolonych jest za to o wiele wieksza rzesza.
 
Ostatnia edycja:

SEBOL74

Member
Bez reklam
panowie, spokojnie! nie ma sie o co klocic. DzaceQ ma prawo byc rozczarowany bo akurat trafil na felerny model. My "zadowoleni" mamy prawo bronic tego modelu. Szanujmy sie wzajemnie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dzaceq, prześlij proszę telewizor do nas .
Jeśli ma kurz dostaniesz nowy model wolny od wad .
 

bobtong

Member
Dzięki wszystkim za burzliwą dyskusję ;)

Ponadto mam takie pytanie. Mam ampli Harmana 171 i jak po zmianie TV mógłbym odtwarzać treści 4K ? Muszę zmienić ampli ?
Będę przedłużał umowę z NC+ i wezmę wówczas dekoder 4K.

Ponadto co powinienem zrobić aby np. Filmy z tv (Netflix) puszczać na 5.1 ? W sensie jak to podłączyć?

Dzięki!
Dobrze gdyby ampil miał wsparcie HDMI 2.0(a).
Ważna jest ta literka (a) bez niej ampi nie będzie przesyłał HDR.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

bobtong

Member
No to lecą po mału Oledy w dół - szczerze to ten model nie jakimś super Oledem i nadal trzeba się zastanowić czy warto dokładać do niego 2,2k plz
Wszystkie modele oled jak narazie są oparte na matrycy z b7.
Jeden ma znaczek Sony, drugi ma dedykowany soundbar inny ma fajny wygląd z tąd różnica w cenie.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

bobtong

Member
No z tym kurzem to lipa straszna bo dopiero co w marcu wrócił z naprawy a teraz znów czeka mnie cała zabawa która nie należy do przyjemności, pewnie znów zostanę bez tv 4tyg jak ostatnio. Nie mały paradoks jeszcze trochę i będzie więcej na serwisie niż u mnie gdyby był to pojedynczy przypadek to by go wymienili dla zadowolenia klienta i reklamy firmy a tymczasem negatywne posty na ich fanpage są natychmiast usuwane, wedle mnie nie tak powinno to wyglądać, widziałem na fanpage lg podobny przypadek facet zrobił raban postów nie usunęli mało tego dali mu nowa sztukę ot taka ciekawostka, podejście Philipsa do klienta nie należy do najlepszych, miałem okazję się o tym przekonać.
Sąd

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

DzaceQ

Banned
Wybaczcie ale nie przebywam na forach cały czas, weekend ma swoje prawa i mam co robić.
Nie bardzo rozumiem w jaki sposób miałbym wysłać mój telewizor do Ciebie skoro kupiłem go gdzie indziej w sieciówce i tam wiąże mnie gwarancja oraz do niej prawa w tym rękojmia na podstawie dowodu zakupu?
Mam wysłać TV do Ciebie? Dostanę jakiekolwiek potwierdzenie, że wysłałem TV w świat wartości prawie 7tys zł? osobie/firmie od której go nie kupiłem? Co z moją gwarancją ze sklepu, przecież zmieni się numer seryjny? To jakiś żart? Czy tylko kolejna prowokacja z waszej strony?
Ja pamiętam, że wcześniej deklarowałeś pomoc niestety nic z niej nie wynikło.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Opanuj się proszę !

Nie ma znaczenia gdzie kupiłeś !
Wysyłasz do nas, my odsyłamy Ci nową sztukę.
Tak, dostaniesz potwierdzenie !!!!

Gwarancję dostaniesz nową na 2 lata Philips Polska!
Gwarancje nie wiąże Ciebie z sieciówką tylko z producentem !
I dostaniesz nowy telewizor.
Stary trafi do fabryki.
 

szybal

Banned
Prowokacja , rękojmia nie no Panowie ile wy macie lat.
Wysyłasz stary półroczny wadliwy a dostajesz nowy z 2 letnia gwarancją lepiej chyba się nie da. Może wtedy przestaniecie pisać źle o Philipsie.
 

DzaceQ

Banned
Dokładnie o to mi chodzi co napisał kolega @HQ150. Tylko właśnie nie rozumiem formy wymiany telewizora na nowy przez kogoś innego niż kupiłem zwłaszcza, że pierwszy raz korzystałem właśnie z prawa rękojmi i wiem, że teraz w momencie zgłoszenia ponownej wady telewizora mam prawo domagać się o nowy egzemplarz. Jeśli się mylę to proszę o wyjaśnienie. Gdybym za pierwszym razem skorzystał z gwarancji to teraz napewno przyjąłbym ofertę Kikiego za co mimo wszystko jestem wdzięczny.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
O czym Wy rozmawiacie - gwarancja jest 2 lata od momentu gdy otrzymasz telewizor - dostaniesz to z Philipsa Polska na piśmie !!!
Żebyś się nie stresował przyjedziemy własnym transportem i sami obierzemy wadliwy telewizor.
A na drugi dzień dostaniesz nowy ,skalibrowany z nową gwarancją.

Podaj proszę nr zgłoszenia do serwisu, to zapytam Naczelnego P Jasińskiego jak wygląda Twoja sytuacja bo rozumiem, że telewizor jest obecnie w serwisie.
Tak ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Spoko jak dostanę nr zlecenia - postaram się pomóc skutecznie u prezesa TPV:

32665357_1793561647372285_7328372525295992832_n.jpg


MY o kozie a Ty... nie wiem o czym.
Skoro serwis zabrał drugi raz telewizor - to znacz\y że jest w serwisie - tak ????
Skoro jest w serwisie i serwisant powiedział że znów będzie podobnie -to chyba dobrze jak z poziomu serwisu dostanie nową sztukę już bez próśb, rozmów, nerwów, straszenia, ponaglania.

Jeśli my mu wymienimy to ma wszystkie identyczne prawa - gwarancja , rękojmia. I nowy telewizor !!!

Więc nie wsadzaj ręki w drzwi, bo wymyślasz co to zrobić żeby nie wymienić telewizora.
A sprawa jest prosta .

I poproszę o nr zgłoszenia do Serwisu.
Przedstawiłem już sprawę w Philips Polska i decyzja jest pozytywna, proszą jedynie o nr zlecenia
To chyba nie jest trudne.
 
Ostatnia edycja:

DzaceQ

Banned
Panowie a gdzie ja napisałem, że telewizor jest już ponownie zabrany? Jeszcze nie wystosowałem pisma do sklepu ze zgłoszeniem problemu w związku z czym procedura reklamacyjna - rękojmia jeszcze nie ruszyła. Kiki jeśli faktycznie deklarujesz swoją pomoc to ja bardzo chętnie bym z niej skorzystał. W momencie gdy złożę reklamację - rękojmie i uzyskam numer drugiego zgłoszenia z miłą chęcią Ci go podam w celu pozytywnego załatwienia tej sprawy. Taka forma jest dla mnie gwarantem bezpieczeństwa.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Panowie a gdzie ja napisałem, że telewizor jest już ponownie zabrany? Jeszcze nie wystosowałem pisma do sklepu ze zgłoszeniem problemu w związku z czym procedura reklamacyjna - rękojmia jeszcze nie ruszyła. Kiki jeśli faktycznie deklarujesz swoją pomoc to ja bardzo chętnie bym z niej skorzystał. W momencie gdy złożę reklamację - rękojmie i uzyskam numer drugiego zgłoszenia z miłą chęcią Ci go podam w celu pozytywnego załatwienia tej sprawy. Taka forma jest dla mnie gwarantem bezpieczeństwa.


DzaceQ, mozesz przeslac zdjecie tych plam ktore ponownie powstaly po 1-szym "praniu"?
Moze sie komus przydac do porownania gdyby sie u kogos pojawily. Bo nie pamietam czy juz wysylales? Jezeli tak to sorki i prosba o wyslanie jeszcze raz.
 

Miyagi

Member
Człowieku zadzwoń jutro do kikiego i się dogadaj, jak ma chęć ci pomóc.Jak pisze na forum że jest w stanie to załatwić to na co jeszcze czekać??
 
Do góry