Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To jest możliwe.
Sprawdź choćby podświetlenie matrycy w różnych trybach.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
To jest możliwe.
Sprawdź choćby podświetlenie matrycy w różnych trybach.

Dzk, ale nie doprecyzowalem pytania. Jeszcze raz. Czy sygnal/zrodlo ogladanego materialu moze miec wplyw na ROWNOMIERNE podswietlenie matrycy? Jak wiadomo banding wynika z nierownego podswietlenia. Nie chodzi mi o ustawienia bo te raczej nie maja wplywu a jezeli tak to jakie? Zauwazylem ze wysoki "kontrast" w menu glownym (czyli moc podswietlenia) potenguje efekt bandingu przy ogladaniu cyfrowki dlatego ustawiam grubo ponizej 50. Z gory dzieki za komentarze i rady.
 

DzaceQ

Banned
Kiki, jakies przecieki co do nowej aktualizacji? Banding (co prawda niewielki) ale jest troche irytujacy. Wlasnie ogladam Roma-liverpool i jest dosc widoczny. Przed aktualizacja do wersji ...208.. bylo duzo lepiej. No i moze poprawia HDR choc znam twoj poglad na to. daj znac jak bedziesz mial jakas cyne. pozdr.
U mnie też bardziej widoczny, na konsoli również nie liczę już bardzo na poprawę tak samo z HDRem. Aktualizacji narazie pewnie nie będzie bo są już ważniejsze modele z 2018.
 
Ostatnia edycja:

gustdelf

Member
Kupiłem ten tv od kikiego w poniedziałek, miał wyjść w ten sam dzień i dotrzeć w środę, w środę sam zadzwoniłem się spytać co z tv, niby nie wyszeł bo coś tam było z kolorami, ponoć rzadko się to zdarza, pomyślałem, że sprzedawca rzetelnie podchodzi do sprawy i sprawda tv przed wysłaniem. Tv doszedł dzisiaj właśnie skończyłem jego montaż powiesiłem na ścianie włączyłem jasny ekran i wynik macie na zdjęciach potem lekko szary i też to widać. Więc ja się pytam kto ten tv u KIKIEGO sprawdzał?






 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bobtong

Member
Po prostu nie wierze, przecież po to się zamawia u takich osób a nie w sieciówkach bo się ma zaufanie do tego co tu jest napisane, że klient jest traktowany indywidualnie. Mój dzisiejszy dzień tym się różni od dnia sprzedawcy, że to nie ja zarobiłem na tym tv, a musiałem zarezerwować czas na kuriera, wtargać tv do domu, powiesić, przetestować. Teraz muszę zgłosić reklamację, zwrot poczekać na kuriera lub serwis, siedzieć bez tv, szargać nerwy, bo ktoś po prostu oszukuje.
Zaraz cię 2 gości zaatakuję [emoji16] osobiście współczuję

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie obrażaj proszę ludzi.
Bo Ciebie nikt nie obraża.

Telewizor został sprawdzony i wysłany sprawny.
Zdarza się raz, dwa razy do roku , że w skutek wstrząsu w transporcie zmienia się polaryzacja podświetlenia i wówczas jest nie równe podświetlenie.
Mieliśmy podobny przypadek po wysyłce Samsunga, Panasonica i Philipsa.
Tyle że klienci zapytali najpierw co się mogło stać.
Zanim zaczniesz obrażać najpierw zapytaj !

Telewizor wymienimy na sprawny i sorry za kłopot, ale przy kalibracji nie było żadnych oznak.
 

DzaceQ

Banned
Po raz kolejny usuwanie postów! (autor dostał już Screen mojej odpowiedzi) kiki a dziwne bo nie napisałem nic złego. Powtórzę.
Witaj w klubie jeśli chodzi o ten model tv, kurz na matrycy, widać dostał się już na fabryce bądź w transporcie, bardziej martwił bym się o kropke w lewym górnym rogu ekranu, pierdoly o polaryzacji proszę wsadzić między bajki, kupiłeś tv nowy więc należy Ci się wymiana z miejsca! i jestem pewien, że to nastąpi wedle zapewnień. To forum zakrawa już o skandal posiadam screeny odpowiedzi w temacie zgodne z wątkiem forum, odnośnie Twojego problemu, mimo tego zostały usunięte, (wysłane już autorowi) nie spotkałem się z tym nigdy, nie można moderować nie wygodnych postów, facet dostał nie sprawny/uszkodzony tv to dlaczego odpowiedź na jego problem jest usuwana? Nie widzę, też by ktoś kogoś obrażał, facet wydał tyle pieniędzy wymaga jakości, każdy kolejny post który zostanie usunięty niezgodnie (bo się komuś nie podoba) zostanie opublikowany gdzie indziej, tak być nie powinno, albo jest to forum obiektywne albo sponsorowane out.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sprawa jest zgłoszona, więc nie musisz się obawiać.
Telewizor zostanie wymieniony i tu nie ma żadnej łaski , nie ważne jaka jest przyczyna.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
faktycznie wyglada to fatalnie ale ta czarna kropka to chyba mucha ?
co do usuwania postow - zgadzam sie z DzaceQ. Nie wiedziec czemu niektore sa usuwane - sam tego doswiadczylem. Co do kupowania u kikiego - wierze w jego dobre intencje bo bez szemrania tv wymieni a feler zawsze sie moze trafic, choc tez nie widzialem zeby ktos kogos obrazal w tym konkretnym temacie. no chyba ze cos znowu zostalo usuniete.

Mam pytanie: jak wlaczyc taka biala plansze aby przetestowac podswietlenie matrycy? rownomiernosc, plamy i szarosci.
 

gustdelf

Member
Sprawa jest w toku, niektóre posty wykasowałem po rozmowie telefonicznej, w nocy mnie poniosło ale musicie zrozumieć jak po całym dniu organizowania wieszaka, odbierania, wieszania, ustawiania, na koniec stwierdzilem wadę. Jakoś przeżyje proces odsyłania i ponownego wieszania byleby sprawa była załatwiona pozytywnie.

P.S. Kropka to mucha, a tv miał być taki, że mucha nie siada.
 
Ostatnia edycja:

gustdelf

Member
Np white screen na youtube, na początek, już coś będzie widać, ja zobaczłem oglądając jakiś teleturniej na TVP, było białe tło i wyszła plama, potem już to widziałem na jasnoszarym tle i niektórych kolorach.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Np white screen na youtube, na początek, już coś będzie widać, ja zobaczłem oglądając jakiś teleturniej na TVP, było białe tło i wyszła plama, potem już to widziałem na jasnoszarym tle i niektórych kolorach.

dzk. Przetestuje wieczorem bo w dzien obraz jest przeklamany.
 

kismoMR

New member
Witam
chciałem was zapytać o taki objaw posiadam telewizor od niecałych dwóch miesięcy i wkurza mnie coś takiego w tym telewizorze
jak zobaczycie filmik Wydaje mi się że coś próbuję "przebić" albo.... aplikacja albo Android albo cokolwiek przez dany sygnał.
Przez sygnał mam na myśli źródło tu akurat był xbox.
Nagrałem ten filmik bo akurat w tym momencie było to najbardziej widoczne w innych sytuacjach kiedy na przykład oglądam zwykłą telewizję lub puszczam film na przykład z twardego dysku ta sytuacja pojawia się sporadycznie to jest przez ułamek sekundy dla kogoś kto ogląda nawet tego nie widzi i nie zwraca na to uwagi (np moja żona) Ale Ja jest uwrazliwiony na takie rzeczy
Przeinstalowałem już telewizor Po ustawiałem na swoich ustawieniach i nadal to samo myślałem że to przez sygnał routera który stoi za telewizorem lub ale router odłączyłem od prądu efekt został
Jeżeli macie jakieś rady to bardzo proszę
Pozdrawiam


http://cloud.tapatalk.com/s/5aedf14103ea8/VID_20180428_095041.mp4
 

maczu

New member
Tańcząca pikseloza w HD

Witajcie. Znalazłem teraz trochę czasu i zwracam się do Was z zapytaniem czy w Waszych tv (PUS8102) w sygnale HD również na ekranie widać jakby same mrówki? Wcześniej tłumaczyłem sobie, że poprzez przejście z 55 na 65" widzę teraz niedoskonałości spowodowane słabą jakością mojego sygnału w kablowce, ale przed chwilą oglądając film 300 na tvn 7, pomyślałem, że sprawdzę jak ten film wygląda na netflixie i jest dokładnie tak samo. W jakości 4k tego problemu nie widzę, ale najwięcej oglądam de facto telewizji, która nie posiada żadnego kanału w 4k. Trochę mnie ten fakt załamuje. Proszę o informację czy z moim tv jest coś nie tak czy może większy ekran uwydatnil niedoskonałości, których wcześniej nie widziałem.

Poniżej link do filmu obrazującego problem.
https://drive.google.com/file/d/1o4QnCSeShMw2FSxBRH5-3wE6kTZsC4uP/view?usp=drivesdk
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli przy dobrym sygnale (4K) jest dobrze, to oznacza tylko jedno.
Wzmocnij sygnał.
 

maczu

New member
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale sygnał nie uległ zmianie, a w poprzedniku samsung 55" 4k seria KU6000 nie zauważyłem podobnych problemów. Po pierwsze zastanawia mnie czy inni użytkownicy tego modelu maja tak samo i czy opłaca się inwestować w profesjonalną kalibracje aby ten problem zniwelować.
 
Do góry