Posiadam telewizor Philips 65PUS7101/12 i ostatnio, po przywróceniu ustawień fabrycznych nie mogę znaleźć aplikacji HBO Max w Play Store, otrzymuję informację: "Aplikacja HBO Max....jest niedostępna w Google Play na tym urządzeniu".
Wymagania dla HBO Max to Android 5 lub nowszy, a według producenta telewizor ma Androida 5.1. Co ciekawe, tydzień temu, przed przywróceniem ustawień fabrycznych z innego powodu, aplikację HBO Max miałem w telewizorze. Najnowsza aktualizacja Androida jest wgrana, czy jest to problem jednostkowy, czy ogólnie jest jakiś problem z HBO Max na telewizorach Phillips?
Wymagania dla HBO Max to Android 5 lub nowszy, a według producenta telewizor ma Androida 5.1. Co ciekawe, tydzień temu, przed przywróceniem ustawień fabrycznych z innego powodu, aplikację HBO Max miałem w telewizorze. Najnowsza aktualizacja Androida jest wgrana, czy jest to problem jednostkowy, czy ogólnie jest jakiś problem z HBO Max na telewizorach Phillips?