Nowości GeForce: GreedFall II: The Dying World oraz Witchfire w GeForce NOW,

Jam Nius

piszę

GFN_Thursday-26.jpg

GeForce Now nowości:​

Biblioteka usługi GeForce NOW powiększa się w tym tygodniu o 7 tytułów. W dniu swojej premiery w chmurze wylądowała gra GreedFall II: The Dying World od firm Spiders oraz Nacon oraz polska Witchfire od studia The Astronauts. Ponadto na subskrybentów usługi czeka kolejna nagroda, tym razem związana z Guild Wars 2.



GreedFall II: The Dying World to gra akcji RPG z naciskiem na fabułę i wybory gracza. Akcja rozgrywa się trzy lata przed wydarzeniami z pierwszej części tytułu. Strumieniuj ją na różnych urządzeniach z subskrypcją Ultimate lub Priority, aby zyskać dłuższe pojedyncze sesje i lepszą jakość grafiki.



W GeForce NOW pojawiła się także strzelanka Witchfire od twórców takich gier jak Painkiller czy Bulletstorm. Uzbrój się w przerażające zaklęcia i potężną broń palną stworzoną przez najlepszych watykańskich czarowników, a następnie zniszcz armie upiorów chroniących przeraźliwe wiedźmy i odzyskaj tajemniczy artefakt, który może ostatecznie odwrócić losy trwającej wojny.



Nowa nagroda dla użytkowników usługi GeForce NOW w grze Guild Wars 2 umożliwi zmianę fryzury, rogów i zarostu własnej postaci, a także dostosowanie zbroi i skompletowanie garderoby do epickich zadań. Nagroda będzie dostępna do odbioru do soboty 26 października, na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”.



Zaplanowana jest także aktualizacja aplikacji GeForce NOW w wersji 2.0.67 z rozszerzoną obsługą dla użytkowników korzystających z systemu Windows na laptopach Arm, pozwalając im na strumieniowanie w rozdzielczości do 4K w 120 klatkach na sekundę i formacie HDR.



A tak prezentuje się pełna lista gier, które lądują w chmurze GeForce NOW w tym tygodniu:

  • Witchfire (od 23 września w Steam)
  • Tiny Glade (od 23 września w Steam)
  • Disney Epic Mickey: Rebrushed (od 24 września w Steam)
  • Greedfall II: The Dying World (od 24 września w Steam)
  • Breachway (od 26 września w Steam)
  • Mechabellum (od 26 września w Steam)
  • Monopoly (od 26 września w Ubisoft Connect)

Nvidia AI​


Wydajnośc pandas z RAPIDS-cuDF.png


Sieci neuronowe stają się co raz bardziej kompleksowe, a spektrum zastosowań sztucznej inteligencji jeszcze szersze. Jak co tydzień NVIDIA przybliża najważniejsze zagadnienia związane z zaawansowaną AI w cyklu AI Decoded. Tym razem skupiono się na akceleracji biblioteki RAPIDS cuDF, która ułatwia pracę z danymi i przyspiesza biblioteki programistyczne pandas bez zmian w kodzie. Różnica jest ogromna. RAPIDS cuDF przyspiesza to popularne oprogramowanie nawet 100x na komputerach i stacjach roboczych z platformą RTX AI.



Najnowsza wersja cuDF obsługuje większe zbiory danych i miliardy wierszy tabelarycznych danych tekstowych, umożliwiając analitykom korzystanie z kodu pandas do wstępnego przetwarzania danych dla wykorzystania przez generatywną AI.

Korzyści płynące z zastosowania cuDF na komputerach i stacjach roboczych RTX AI to nie tylko surowy wzrost wydajności, ale także:



  • Efektywny rozwój: Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki stałym kosztom lokalnego rozwoju na potężnych kartach graficznych, które płynnie skalują się do lokalnych serwerów lub instancji w chmurze.
  • Szybsze iteracje: Umożliwiaj szybsze przetwarzanie danych w celu szybkiego eksperymentowania, udoskonalania i wyprowadzania wniosków z prędkością zapewniającą interaktywne działanie.
  • Lepsze wyniki wnioskowania: Zapewniaj bardziej innowacyjne i wpływowe przetwarzanie danych, prowadzące do lepszych wyników wnioskowania modeli w dalszej części potoku.
  • Usprawnienia prędkości: cuDF znacznie zwiększa wydajność popularnej biblioteki pandas, umożliwiając szybsze przetwarzanie danych.


Studenci korzystają z platformy RTX AI

Komputery osobiste i laptopy wyposażone w karty graficzne NVIDIA RTX gwarantują studentom nie tylko szybszą i sprawniejszą naukę, ale także wydajność potrzebną do zastosowań w profesjonalnych aplikacjach zarówno projektowych jak i kreatywnych, co pozwala zdobywać bezcenne praktyczne doświadczenia. Więcej informacji o tym jak platforma RTX wspiera studentów i dostarcza wyższą jakość nauki dzięki narzędziom opartym na AI przeczytasz tutaj.

DLSS:​

GreedFall II: The Dying World, The Casting of Frank Stone oraz Witchfire ze wsparciem techniki NVIDIA DLSS​

Techniki RTX zwiększają wydajność i jakość grafiki w ponad 600 grach i aplikacjach. Do tej listy regularnie dołączają nowe tytuły, a najnowsze z nich to między innymi GreedFall II: The Dying World i Satisfactory ze wsparciem DLSS Super Resolution oraz The Casting of Frank Stone i Witchfire korzystające z techniki DLSS 3 z funkcją Frame Generation.



Kontynuacja znanej gry RPG od firm Nacon oraz Spiders GreedFall II: The Dying World zabiera graczy na kontynent Gacane, gdzie korzystając z dyplomacji, sprytu, walki, a także pomocy sojuszników, otrzymują oni zadanie odzyskania wolności. Tytuł jest dostępny od dzisiaj w ramach wczesnego dostępu wraz ze wsparciem techniki DLSS Super Resolution.



Z kolei The Casting of Frank Stone to efekt niezwykle ciekawej kooperacji mistrzów opowiadania historii ze studia Supermassive Games z twórcami mrocznego świata gry Dead by Daylight, firmą Behaviour Interactive. Ten nowy horror jest już dostępny ze wsparciem DLSS 3 z funkcjami Super Resolution i Frame Generation zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę na kartach graficznych GeForce RTX.



Z mocy technik RTX skorzysta także kolejna polska gra ze świata mrocznego fantasy. Witchfire od warszawskiego studia The Astronauts to powrót do korzeni i gier w stylu Painkiller, Bulletstorm oraz The Vanishing of Ethan Carter. W tej pierwszoosobowej strzelance uzbroisz się w przerażające zaklęcia i potężną broń palną stworzoną przez najlepszych watykańskich czarowników. Zadanie jest tylko jedno. Odnalezienie niesławnej wiedźmy z Morza Czarnego, zniszczenie chroniącej jej armii upiorów i odzyskanie tajemniczego artefaktu, który może ostatecznie odwrócić losy trwającej wojny. Gra jest dostępna teraz także w ramach wczesnego dostępu na Steam ze wsparciem techniki DLSS 3, która pomaga usprawnić kultową oprawę wizualną opartą na fotogrametrii.



Doceniona przez recenzentów i graczy Satisfactory od Coffee Stain Studios wyszła po pięciu latach z fazy wczesnego dostępu. Ta pierwszoosobowa gra z otwartym światem o budowaniu fabryk stawia przed graczem zadanie eksploracji obcej planety, na której wylądował w wyniku katastrofy. Zbuduj drogę do sukcesu i przetrwania dzięki ogromnym fabrykom, placówkom, zautomatyzowanym systemom i pociągom. Satisfactory jest wspierana przez technikę DLSS Super Resolution, która zwiększa wyświetlaną liczbę klatek na sekundę średnio o 71% w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych, a także DLAA.



Jest już dostępny 6. sezon Call of Duty: Modern Warfare III oraz Call of Duty: Warzone wraz z nowymi operatorami, nowymi wariantami i mapą Drive Thru i wieloma innymi nowościami idealnymi na nadchodzące jesienne wieczory. Gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX mogą zwiększyć wydajność dzięki technice DLSS 3 z funkcjami Super Resolution i Frame Generation, a także znacząco zmniejszyć opóźnienia systemowe dzięki NVIDIA Reflex.



Swoje kolejne dzieło opublikowali także twórcy gry Severed Steel. Sprawdź Echo Point Nova, czyli nową pierwszoosobową strzelankę w trybie solo lub kooperacji. Wciel się w odkrywcę o wyjątkowych umiejętnościach bojowych, który rozbija się na tajemniczej planecie zdominowanej przez bezwzględnych najemników, wykorzystujących starożytną technologię do tworzenia niszczycielskiej broni. Zatrzymaj groźną operację i eksploruj nowy świat. Gra zadebiutowała ze wsparciem techniki DLSS Super Resolution oraz odbiciami światła i cieniami wykorzystującymi ray tracing.



Nieustanna walka trwa również w grze Mortal Kombat 1, która jest dostępna ze wsparciem DLSS Super Resolution, co pozwala osiągnąć użytkownikom kart graficznych GeForce RTX stabilną liczbę 60 wyświetlanych klatek na sekundę przy maksymalnych ustawieniach graficznych. Tytuł zostaje wzbogacony o kolejny dodatek o nazwie Khaos Reigns, który wprowadza rozszerzoną narrację oraz alternatywną historię bezwzględnego tytana Havika. Zagrożenie może pokonać tylko Bóg Ognia Liu Kang, który musi uwierzyć w niebezpieczeństwo i zebrać swoich mistrzów na pomoc.



O tych tytułach i wszystkich pozostałych, które zasilają listę ponad 600 gier i aplikacji korzystających z technik RTX przeczytasz regularnie tutaj.



Więcej informacji w artykule na stronie https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/dlss-3-casting-of-frank-stone-dlss-2-greedfall-2/
 
Do góry