LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji dla marek zewnętrznych

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub z funkcjami opartymi na sztucznej inteligencji dla marek zewnętrznych​


Firma LG Electronics ogłosiła premierę webOS Hub 3.0 – najnowszej wersji platformy telewizyjnej przeznaczonej dla producentów zewnętrznych. Nowa wersja zawiera technologie sztucznej inteligencji oraz szereg funkcji mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika. Na początku będzie dostępna dla telewizorów UHD z wyświetlaczami 60 Hz, a od lipca zostanie rozszerzona o wsparcie dla modeli UHD 120 Hz wyposażonych w technologię mini-LED, co pozwoli dotrzeć do szerszej grupy odbiorców.
Platforma webOS Hub, znana z intuicyjnego interfejsu i stabilnego działania, zyskała uznanie na rynkach międzynarodowych – w ciągu ostatnich pięciu lat do ekosystemu dołączyło ponad 600 marek. Wprowadzenie wersji 3.0 to kolejny krok w rozwoju oferty B2B LG, zapewniający bardziej kompleksową propozycję dla partnerów z całego świata i wzmacniający pozycję firmy w segmencie platform telewizyjnych.
Do głównych nowości opartych na sztucznej inteligencji w webOS Hub 3.0 należą: rekomendacje głosowe obsługiwane przez ThinQ AI, poprawa jakości obrazu z wykorzystaniem sieci neuronowej oraz funkcje dźwięku AI, które redukują hałas i poprawiają wyrazistość mowy. Elementy te działają synergicznie, podnosząc komfort korzystania z urządzenia.
Nowa wersja korzysta również z zaawansowanej technologii System-on-Chip (SoC), zapewniającej wyraźną poprawę wydajności względem poprzedniego webOS Hub 2.0. Dodatkowe zmiany obejmują: ulepszoną jakość obrazu dzięki AI, obsługę lokalnego przyciemniania miniLED (dla modeli z częstotliwością 120 Hz), funkcję Multiview (w trybach Side-by-Side oraz Picture-in-Picture), tryb Always On Display, a także wsparcie dla standardów łączności Wi-Fi 6 i Auracast™ Bluetooth audio.
Pod względem treści, webOS Hub 3.0 oferuje dostęp do szerokiego katalogu usług OTT oraz LG Channels – bezpłatnej platformy telewizji strumieniowej wspieranej reklamami (FAST). Obecnie LG Channels oferuje 4000 kanałów na 33 rynkach na całym świecie, dostarczając bezpłatne treści z reklamami coraz większej liczbie międzynarodowych odbiorców. W Polsce planowane jest włączenie tej usługi w najbliższej przyszłości.
Użytkownicy zainteresowani grami skorzystają z funkcji takich jak Game Dashboard, Game Optimizer oraz nowy Gaming Portal. Prosty interfejs portalu umożliwia wygodne przeglądanie i uruchamianie gier bez konieczności korzystania z zewnętrznych konsol czy dodatkowych urządzeń. Do dyspozycji użytkowników jest starannie dobrana lista aplikacji, obejmująca gry w chmurze, aplikacje webOS, w które można grać za pomocą pilota, a także listy ostatnio uruchamianych tytułów, 10 najpopularniejszych gier, rekomendacji redakcyjnych i innych spersonalizowanych opcji. Platforma zawiera również rozwiązanie Home Hub IoT, pozwalające na tworzenie zindywidualizowanego środowiska użytkownika.

Wprowadzenie webOS Hub 3.0 to istotny krok naprzód w czterech kluczowych obszarach: ekspansji rynkowej, rozwoju technologicznego, wzmocnieniu współpracy B2B oraz budowaniu podstaw pod dalszy wzrost. Dzięki rozbudowanej ofercie, LG konsekwentnie rozwija pozycję webOS jako preferowanej platformy dla globalnych partnerów B2B
powiedział Chris Jo, szef webOS Platform Business Center w LG Media Entertainment Solution Company
LG deklaruje dalsze działania na rzecz rozwoju ekosystemu partnerów oraz nieustannego wprowadzania innowacji, z myślą o poszerzaniu zasięgu i zwiększaniu wartości oferowanej klientom na całym świecie.
 
Do góry