Kino domowe prosze o pomoc

smudatri

New member
Witam Was. jestem tu nowy i jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o sprzet audio stad moje pytanie.
Mam do kupienia kino domowe :
1. Pioneer VSX-520 w cenie 400zl
2. Denon AVR-1800 w cenie 350-400 moze uda sie zbic na 300:)
Co jest lepszym wyborem ?
 

smudatri

New member
nowszy ale czy znaczy ze lepszy ? bardziej zalezy mi na zlaczu optical niz hdmi. jakies bardziej konkretne informacje ?
denon jest tez tanszy o 100zl
pytanie co lepsze nie patrzac na hdmi ale na jakosc, dzwiek
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
nowszy ale czy znaczy ze lepszy ? bardziej zalezy mi na zlaczu optical niz hdmi. jakies bardziej konkretne informacje ?
denon jest tez tanszy o 100zl
pytanie co lepsze nie patrzac na hdmi ale na jakosc, dzwiek
Jak chcesz słuchać tylko muzyki, to odpuść amplituner kina domowego i kup wzmacniacz lub amplituner stereo, jak zależy ci na oglądaniu filmów, to szukaj amplitunerów z HDMI
 

smudatri

New member
zalezy mi na sluchaniu czasami muzyki ale czesciej ogladanie filmow. moj telewizor ma wyjscie optical wiec z podlaczeniem nie ma problemu. chodzi mi o to ktory z tych dwoch sprzetu bedzie sie lepiej sprawowal da lepszy dzwiek i czy wogole sa warte swojej ceny? dodam ze do pioneera nie ma pilota i nie wiem czy to nie jest problemem jesli chodzi o uzywanie wszystkich funckji.
I co daje mi to hdmi w amplitunerze ? i itak do niego podlaczam dvd z hdmi .
 

Henry

Active member
Bez reklam
520-tka o ile się nie mylę ma możliwość obsługi przy pomocy smartfonów, podpinasz kablem do sieci i śmiga, jest nowszy, z nowszymi kodekami....
 

smudatri

New member
no tak ma smartfona trzeba dokupic adapter za ponad 250zl :) zawsze jest jakis kruczek. czyli ogolnie pionierek tak ? a jak z funkcjami jesli nie ma pilota?
 

Henry

Active member
Bez reklam
jeśli masz gdzieś w pobliżu router, modem, to nie musisz, ewentualnie punkt dostępu w gniazdko i temat załatwiony. wpinasz wlan do amplitunera i masz internet