Kino domowe do filmow i gier 15-30m2, harman kardon 171 & jbl cinema 610

swetoniusz9

New member
Witam i jako ze jestem tu nowy serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.<br><br>W spawach av jestem totalnym laikiem dlatego ze nigdy nie było mnie na to stać. Obecnie posiadam tv sharp 40" aguos quattron 3d a dokładnie, lc-40le831e, blu ray 3d lg bd660 i xboxa 360, muzyki słucham na pioneer X-HM71-K (i tu pytanie, czy warto wymienić głośniki na dali zensor 1?).
<br><br>Poszukuje amplitunera tylko do kina domowego i gier, w oko wpadły mi:
<br>niskobudżetowa yamaha RX-V375 i glosniki 5.1 yamaha NS-P40 za około 1200zl
<br>i coś ze średniej polki (dla mojego portfela oczywiście ;)) harman kardon avr 171 i głośniki JBLCINEMA 610 za około 2600zl
<br><br>Sprzęt będzie stal w pokoju 15m2 a w przyszłości tak do 25-30m2.<br><br>Czy dla takiego nieosłuchanego człowieka jak ja, zestaw za 1200zl i zestaw za 2 razy tyle zrobi jakąś różnicę w filmach i grach? Zakładam ze muzyka na hk avr171 i jbl cinema 610 będzie brzmiała gorzej niż na moim pioneer? słucham głownie rocka i metalu, ale bardzo lubię tez depeche mode czy beastie boys. <br>Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i życzę wesołych świąt.<br>Ps. zestaw yamahy w tej cenie mogę kupić do północy 26 grudnia
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Na Twoim miejscu bym zbierał kasę i docelowo kupił coś na 30mkw. Inne zestawy się kupuje na 15mkw a inne na 30mkw. To co dobrze gra na mniejszym metrażu, po wstawieniu na większy może być niewystarczające, a i odwrotnie też będzie kiepsko z dźwiękiem. Nawet dla laika sprzęt dwukrotnie droższy zagra lepiej i nie trzeba byc jakoś specjalnie osłuchanym.

Szybko się uwinałeś z zakupem. Szkoda było zakładać temat, ale to Twoja decyzja i kasa:)
 

swetoniusz9

New member