Kino 5.0 w cenie 4000-6000

Mishima

New member
Witam

Jakieś 6-7 lat temu dzięki pomocy tego forum kopiłem fajny lcd -JVC, niedawno staruszka zamieniłem na kdl50 w828b i o ile obraz jest super to dźwięk to porażka. Zaczęło się od szukania tanich głośniczków, potem plastikowe kino, soundbary i stało się najgorsze... usłyszałem kino w drewnie(budżetowy model yamahy z głośnikami za ok 2000) i odwrotu już nie ma.

To będzie moje pierwsze kino (no dobra za małego ojciec miał Diorę i 2 głośniki)więc jestem zielony jak Kermit. Moja cała wiedza to 3 tyg na forach, opisach i kilka pseudo odsłuchów.

Mieszkam w Koszalinie za wiele opcji odsłuch to tu nie ma z podróżami też na razie ciężko, muszę być codziennie na miejscu. Pochodziłem po super-hiper-mega marketach, jednak kupa ludzi, wielka hala i wszystko grające dookoła to słabe środowiska do porównań.
Do tej pory najlepszymi głośnikami jakie słyszałem (niestety na stereo odsłuchany na mp3) to taga harony blue. Były też asury(denerwowały bardzo wysokie tony), tav606, yamahy(chyba)ns.

Kino miałoby służyć do:
ps4 50% -dźwięk detaliczny słyszalne bzyczenie komary, czy przeładowanie magazynka lecz wybuch to nie kopanie z glana w karton, a gęsty, niski bass.

Film 25% -jak wyżej pełen detali, ale chyba bardziej średnicy niż góry bo w taga tav 606 góra strasznie kuła. Co do basu to chyba wolałbym bardziej rozciągnięty i niski niż punktowy a brzmiący płasko.

muzyka 25% -wiem powinno być stereo lub wzmacniacz niestety na razie musi wystarczyć "muzykalny" ampli KD. Czysta z dobrym podbiciem basu(mp3- pendrive, radio), ogólnie nie musi brzmieć audiofilsko, ale musi zabrzmieć bardzo dobrze inaczej zamieszkam na PKP (Żona). Słuchamy tzw. hitów na czasie, amerykański hity lat 80, elektro, bywa też metal, rok (ATB, Armin Van Burren, Jean Michael Jarre, Korn, Marlin Manson itp)