Jaki telewizor*nie do telewizji? do PC i konsoli, plazma 50 cali ?

payoss

New member
Witam wszystkich, chciałbym kupić telewizor na którym w ogóle nie będe oglądał telewizji, interesuje mnie tylko żeby podłączyć do niego PC i konsole, bede na nim grał w gry rozdzielczosci 1920... i oglądał Filmy. Zupełnie nie znam się na telewizorach, nie wiem co różni Plazme od LCD, dlatego proszę was o rade. Wydaje mi się że w cenie jaką dysponuję, plazma 50 to największy TV jaki można dostać... Nie podobają mi się w ogóle ramki tv Panasonica, nie wiem jak z parametrami ale jesli jest inny dobry wybor to byle nie Panasonic. Widzialem ost. w sklepie Sony 40EX 402, wyróżniał sie od innych modeli lcd tym iz miał na prawdę czarny kolor... Może lepszy LCD ? Help!


Preferowana wielkość matrycy – 42"-50"
Preferowane marki - Samsung, Sony
Jaki sygnał –
Czy siedzisz na wprost telewizora czy również z boku? – na wprost
Jaka odległość od ekranu – od 3 do 3,5
Jakie urządzenia do podłączenia - dvd, laptop, pc, xbox, ps3, aparat
Jaka klasa cenowa – 2,5 -3,5
Więcej oglądasz w dzień czy w nocy – noc
Jakie masz nasłonecznienie pokoju – słabe
Ile osób zasiada przed telewizorem – 2-3
Oglądasz przy włączonym świetle czy bez światła - bez swiatłą
Ma stać czy wisieć - wisieć
Czy ma być HD Ready czy Full HD – Full
 

don111

Banned
na plazmach obraz z gier jest płynniejszy, tylko trzeba uważać na powidoki po statycznych obrazach z niektórych gier (jasne paski, wskaźniki itd) które są ciągle w tym samym miejscu na ekranie... dlatego po 2-3h grania w taką grę wartałoby pograć w innym trybie obrazu np na jakimś lekkim zoomie (żeby w miejsce tych statycznych elementów jakiś ruchomy obraz pochodził jakiś czas)
jeśli to nie problem to ok, jeśli chcesz mieć święty spokój wybierz LCD
 

filcek

Member
Ciężko coś na plazmie wypalić ja na 50s20 gram na x360